  • 1. Data: 2009-04-25 07:09:25
    Temat: bramka gsm, zasilanie, inne funkcje
    Od: "biaknopol" <b...@W...gazeta.pl>

    Siemano. Mam pytanie odnośnie bramki gsm, wcześniej nie miałem okazji używac
    tego urządzenia. Czy są bramki gsm zasilane z linii telefonicznej, bez
    konieczności podłączania "do kontaktu"? A jeśli nie ma to czy są jakieś na
    akumulatorki, które umożliwiają pracę przez jakiś czas bez dostępu do sieci
    energetycznej? I druga sprawa, czy są bramki gsm z rozszerzonymi funkcjami,
    takie 2 w 1, np. działające jak mini-centralki, po podłączeniu naziemnej
    linii telefonicznej umożliwiają i komórki umożliwiają rozmowę dwóch osób
    dzwoniących na dwa różne numery (komórki i linii naziemnej)? B.

  • 2. Data: 2009-04-25 21:32:07
    Temat: Re: bramka gsm, zasilanie, inne funkcje
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    biaknopol <b...@w...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > tego urządzenia. Czy są bramki gsm zasilane z linii telefonicznej, bez
    > konieczności podłączania "do kontaktu"? A jeśli nie ma to czy są jakieś na

    Nie ma.

    > akumulatorki, które umożliwiają pracę przez jakiś czas bez dostępu do sieci
    > energetycznej?

    Zazwyczaj małe są zasilane z 9-12V, wiec możesz zastosować bufor,
    jak np. w centralkach alarmowych.

    a.