    Date: Sun, 01 Feb 2009 00:14:16 +0100
    From: gonzo <g...@m...org.invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: budżetowy do 600?

    zostałem poproszony o złożenie komputera dla dziecka (dziewczynki 12
    lat) do ok. 600pln. nie byłem na bieżąco z cenami i zaskakuje mnie ich
    obecny poziom. mam problemy z wyborem komponentów. czy w ogóle da się
    coś sensownego złożyć w tej granicy cenowej?

    skłaniałem się ku platformie AMD z możliwością zastąpienia procesora
    cirka 3200+ AM2 nowszym Phenomem w przyszłości, do tego 2GB pamięci,
    dysk ok. 200GB, płyta AM2+ ze zintegrowaną grafiką ale nie wiem czy to
    słuszny kurs.

    komputer głównie wykorzystywany byłby jako pomoc naukowa, dużo programów
    edukacyjnych, biurowych, raczej mało gier a jeśli już to prawdopodobnie
    nie tytuły z dużymi wymaganiami sprzętowymi.

    możecie polecić jakieś alternatywne konfiguracje z powyższym
    ograniczeniem cenowym? może coś ze stajni intela (nie mam w ogóle
    doświadczenia) byłoby sensowniejsze i dawało podobne możliwości zmiany
    procesora w przyszłości? a może jednak coś lepszego z gałęzi AMD?

    gonzo