  • 1. Data: 2009-01-28 19:45:15
    Temat: busybox i uclibc
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    czy Ktoś może mi powiedzieć gdzie ustawia się cross
    kompilator w najnowszych wersjach busybox i uclibc? szukam i
    szukam i znaleść nie mogę.

    mam jeszcze problem z httpd z busyboxa, nie chce mi ładować
    na serwer dużych plików metodą post - może Ktoś zna
    rozwiązanie problemu?

  • 2. Data: 2009-01-28 20:05:29
    Temat: Re: busybox i uclibc
    Od: mt <m...@m...pl>

    identyfikator: 20040501 pisze:
> [...]
    >
    > mam jeszcze problem z httpd z busyboxa, nie chce mi ładować na serwer
    > dużych plików metodą post - może Ktoś zna rozwiązanie problemu?

    Post sluzy do pobierania danych z prostych formularzy, a httpd ma duze
    ograniczenia radze zaczac od manuala

  • 3. Data: 2009-01-28 21:08:00
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    > Post sluzy do pobierania danych z prostych formularzy, a
    > httpd ma duze ograniczenia radze zaczac od manuala

    o którym manualu mówisz, chyba nie chodzi Ci o te 3 zdania
    opisu ze strony busyboxa? gdzie znajdę listę tych
    ograniczeń? poprosiłem na zlecenia.przez.net, żeby Ktoś mi
    poprawił ten błąd, a okazało się, że tylko u mnie to nie
    działa, u innych da się przesłać na serwer duży plik - nie
    wiem czemu.

  • 4. Data: 2009-01-28 21:15:00
    Od: mt <m...@m...pl>

> [...]
    > zlecenia.przez.net, żeby Ktoś mi poprawił ten błąd, a okazało się, że
    > tylko u mnie to nie działa, u innych da się przesłać na serwer duży plik

    Na jaki serwer chlopie Busybox i uclibc to pakiet do zastosowan embedded.
    Napisz cos iwecej co to za platforma.

  • 5. Data: 2009-01-29 08:15:41
    Od: mt <m...@m...pl>

> [...]
    > zlecenia.przez.net, żeby Ktoś mi poprawił ten błąd, a okazało się, że
    > tylko u mnie to nie działa, u innych da się przesłać na serwer duży plik

    Jesli w czymkolwiek ci to pomoze.
    http://www.mail-archive.com/b...@b...net/msg0
    4122.html

  • 6. Data: 2009-01-29 11:27:06
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    > Jesli w czymkolwiek ci to pomoze.
    > http://www.mail-archive.com/b...@b...net/msg0
    4122.html

    pomoże, dzięki, a może wiesz jak się wysyła posty na tą
    grupę dyskusyjną?

  • 7. Data: 2009-01-29 11:36:03
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w
    wiadomości news:gls3q9$1tm$1@news.onet.pl...
    4122.html

    > pomoże, dzięki, a może wiesz jak się wysyła posty na tą grupę dyskusyjną?
    To nie grupa dyskusyjna tylko lista mailingowa. Wiecej dowiesz sie na
    stronie busybox.

    ps. Tak naprawde te informacje jest tak trudno wyszukac? Dosłownie o kazda
    pierdole pytasz na grupach. Juz kilka grup dyskusyjnych wie ze masz problem
    z HTTP POST.

    c.

  • 8. Data: 2009-01-29 17:34:02
    Od: "Sylwester Łazar" <g...@a...pl>

> [...]

    > ps. Tak naprawde te informacje jest tak trudno wyszukac? Dosłownie o kazda
    > pierdole pytasz na grupach. Juz kilka grup dyskusyjnych wie ze masz
    Widać u chłopaka postęp. Już podziękował. Zmienia się:-)
    I z tego się cieszmy.

    pozdrawiam
    Sylwester Łazar
    http://www.alpro.pl