    From: Tomek C <a...@...sigu.>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: c+, tvp sport i nowy regulamin
    Date: Thu, 7 May 2009 19:08:34 +0200

    "Wojt@s", dnia 07-05-2009 o godzinie 16:14:52 w wiadomości
    <news:gtuqct$6i2$1@inews.gazeta.pl> napisał/a:

    > treść nowego regulaminu możesz zobaczyć w magazynie +

    Nowe ceny od pierwszego czerwca to i nowy regulamin :)

    Ceny pakietów po podwyżce:
    - Powitalny+ (19.90 zł)
    - Podstawowy+ (43.90 zł)
    - Komfortowy+ (63,90 zł)
    - Prestiżowy+ (150,90 zł)
    - Prestiżowy HD+ (168,90 zł)
    Opcje premium bez zmian

    > tvp sport - kanał 68 tylko lipa, bo od pakietu komfortowy +

    Dokładnie. Myślałem, że dodadzą do podstawowego lub jako opcję dodatkową
    w stylu Orange Sport.
    Mam podstawowy+ z Canal+ i jak dla mnie jest to optymalny zestaw. Nie
    opłaca mi się płacić dodatkowo 20 zł w sumie za jeden kanał, który będę
    oglądał i podejrzewam, że takich ludzi jest więcej. Taniej wychodzi
    wsadzić do tunera drugą kartę z TNK. Wtedy za 16 zł/miesiąc mamy TVP
    Sport i nSport.

    --
    Tomek C. tomciu|at|post.pl GG: 356802
    "Nawet jeżeli jesteś idiotą staraj się nie być głupi"