  • 1. Data: 2010-01-28 13:41:30
    Temat: client-side osadzanie tresci w stronie html
    Od: Marcin <m...@s...waw.pl>

    Hej,

    nie wiem jak nazwac to, o co pytam, ale sprawa jest generalnie prosta ;)
    Chcialbym udostepnic klientom mojej witryny mozliwosc zamieszczania na
    ich stronach fragmentow generowanych dynamicznie przez moja strone.
    Tresc ta zmienia sie dosc dynamicznie (np. 1 raz dziennie).

    Zakladam, ze trzeba by to zrobic tak:

    1. napisac sobie jakas biblioteczke JS i udostepniac ja z mojej strony
    (prostota aktualizacji)

    2. w miejscu gdzie ma sie pojawiac tresc generowana przeze mnie uzyc
    funkcji JS napisanej przeze mnie, cos w stylu (na stronie klienta):

    <head>
    <script src="http://mojastrona.pl/skrypt.js"></script>
    <script>
    zMojegoSkryptu_WypelnijDane(parametry);
    </script>

    3. funkcja zMojegoSkryptu_WypelnijDane(parametry); wkleja iframe, ktory
    jest generowany przez moj serwer (i odpowiednio u mnie cache'oany)

    Co Wy na to? Jak to zrobic prosciej/lepiej? Wkleic sam iframe z
    parametrami get?

    Dzieki, pozdr, m.

  • 2. Data: 2010-01-28 15:55:13
    Temat: Re: client-side osadzanie tresci w stronie html
    Od: Chuck <c...@c...org>

    2010-01-28 14:41, Marcin napisał(a):
    > Co Wy na to? Jak to zrobic prosciej/lepiej? Wkleic sam iframe z
    > parametrami get?

    Skoro używasz iframe, to imho zdecydowanie lepiej zrobić parametry w GET
    i całkowicie olać Javascript.

    plusy:
    - nie jesteś zależny od Javascript
    - użytkownik ma tylko jeden, prosty blok kodu do wklejenia

    --
    CZAK

  • 3. Data: 2010-01-29 18:03:41
    Od: Marcin <m...@s...waw.pl>

    Chuck pisze:

> [...]
    >
    > plusy:
    > - nie jesteś zależny od Javascript
    > - użytkownik ma tylko jeden, prosty blok kodu do wklejenia

    z czystej ciekawosci - to czemu google admanager potrzebuje js? pozdr, m.