  • 1. Data: 2011-07-08 21:02:59
    Temat: co za milion
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Czytam tak od czasu do czasu zagadki:
    co do 20kpln
    co do 30kpln
    co do 80kpln

    to ja zadam pytanie co za 1 mln pln.

    Moje typy:

    911 Turbo S z PDK, ceramika i chronosport
    911 GT2
    911 GT3 RS

    co wybieramy. :D

  • 2. Data: 2011-07-08 21:17:36
    Temat: Re: co za milion
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ews.interia.pl
    *megrims* napisał(-a):

    > Moje typy:
    >
    > 911 Turbo S z PDK, ceramika i chronosport
    > 911 GT2
    > 911 GT3 RS
    >
    > co wybieramy. :D

    Ja nie wybrałbym żadnego, nawet gdyby mnie było stać na sto takich. Nie
    podoba mi się :P Ale ja to chyba w ogóle gustu jestem pozbawiony, bo im
    co droższe, to tym bardziej mi się nie podoba ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2011-07-08 21:19:08
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-07-08 21:17, Big Jack pisze:
> [...]
    > podoba mi się :P Ale ja to chyba w ogóle gustu jestem pozbawiony, bo im
    > co droższe, to tym bardziej mi się nie podoba ;)

    Mnie te nie stać, ale zapytać można.

  • 4. Data: 2011-07-08 21:19:39
    Od: "Armit" <A...@b...pl>

    ja bym kupił Lancetti i reszta na dziwki

  • 5. Data: 2011-07-08 21:24:25
    Od: koziel <k...@w...pl>

    On 8 Lip, 21:02, megrims <m...@i...pl> wrote:

    > to ja zadam pytanie co za 1 mln pln.
    >

    > co wybieramy. :D

    a masz na mysli tylko sportowe, czy luksusowe tez birzesz pod
    uwage:>??

    Pozdrawiam,
    Emil.

    GG: 5767314

  • 6. Data: 2011-07-08 21:25:37
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-08 21:02, megrims pisze:
    > Moje typy:
    >
    > 911 Turbo S z PDK, ceramika i chronosport
    > 911 GT2
    > 911 GT3 RS
    >
    > co wybieramy. :D

    Nic z tej listy. Na razie najdroższy samochód jaki mi się podoba to
    Nissan GTR, za milion można spokojnie kupić dwa, a może nawet trzy :)

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 7. Data: 2011-07-08 21:36:35
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-07-08 21:24, koziel pisze:

    > a masz na mysli tylko sportowe, czy luksusowe tez birzesz pod
    > uwage:>??
    >
    > Pozdrawiam,
    > Emil.
    >
    > GG: 5767314

    luksusowe też

  • 8. Data: 2011-07-08 21:37:48
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-07-08 21:25, Marcin Kiciński pisze:

    > Nic z tej listy. Na razie najdroższy samochód jaki mi się podoba to
    > Nissan GTR, za milion można spokojnie kupić dwa, a może nawet trzy :)
    >
    > Pozdrawiam

    GTR to przecież batmobil.
    Jechałem jako pasażer i muszę przyznać: buta ma strasznego.

  • 9. Data: 2011-07-08 21:58:48
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 08 Jul 2011 21:02:59 +0200, megrims napisał(a):

    > 911 Turbo S z PDK, ceramika i chronosport

    Tego nie polecam, bardzo nie lubi LPG.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 10. Data: 2011-07-08 22:01:23
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > co wybieramy. :D

    Może jakiegoś wypasionego Land Cruisera z diamentowymi głosnikami i
    mahoniem na dachu? :-)

    Cena pewnie koło 500k, ale zawsze można kupić dwa ;-)

    Ogólnie duże wypasione Suvy to tak ok 400-500k - przepraszam że tak
    tanio ;-)

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327