  • 1. Data: 2010-11-05 15:27:39
    Temat: crawl cóż to?
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    co to za goście z członem "crawl-" w nazwie hosta?
    strasznie syfią na mojej stronie, włażą parę razy dziennie psując mi
    statystyki...
    czy google to zawsze wpada z innego IP? jak skutecznie ignorować wejścia
    google?

  • 2. Data: 2010-11-06 09:09:13
    Temat: Re: crawl cóż to?
    Od: olo <o...@n...com>

    W dniu 05.11.2010 16:27, identifikator: 20040501 pisze:
> [...]
    > statystyki...
    > czy google to zawsze wpada z innego IP? jak skutecznie ignorować wejścia

    hmm. zbieraj staty JS-em?

    --
    pozdrawiam!

    http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby
    http://en.webtrunki.pl - beers, wines, vodkas, your own products

  • 3. Data: 2010-11-11 20:10:25
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dla wszystkich zainteresowanych, znalazłem:
    http://www.spiders.pl/baza-ip.php