  • 1. Data: 2015-06-09 14:34:14
    Temat: 2t
    Od: radekkkkk <radoslawtworek@_NOSPAM_interia.pl>

    Witam panowie mam pytanie odnosnie 2t ktory z motocykli w cwiartce ma
    najmocniejszy dol? pozdrawiam

  • 2. Data: 2015-06-10 09:26:06
    Temat: Odp: 2t
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "radekkkkk" fachowo zagaił:

    > Witam panowie mam pytanie odnosnie 2t ktory z motocykli w cwiartce ma
    > najmocniejszy dol? pozdrawiam

    Tym elementem się nie przejmuj. Wszystkie motocykle mają mocne doły, tak
    coby silnik nie wypadł. Enduraki nawet mają takie dodatkowe osłony na
    silnik...

  • 3. Data: 2015-06-10 19:41:47
    Temat: Re: 2t
    Od: radekkkkk <radoslawtworek@_NOSPAM_interia.pl>

    Johnny napisal

    > Użytkownik "radekkkkk" fachowo zagaił:

    > Tym elementem się nie przejmuj. Wszystkie motocykle mają mocne doły, tak
    > coby silnik nie wypadł. Enduraki nawet mają takie dodatkowe osłony na
    > silnik...

    Niepomogles mi ta odpowiedzia!ktory z motocykli crossowych ciagnie
    najmocniej z dolnego zakresu obrotow yamaha yz,suzuki rm,kawasaki kx,ktm
    sx 2T Pozdro

  • 4. Data: 2015-06-10 21:52:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 10.06.2015 o 19:41, radekkkkk pisze:

    > Niepomogles mi ta odpowiedzia!ktory z motocykli crossowych ciagnie
    > najmocniej z dolnego zakresu obrotow yamaha yz,suzuki rm,kawasaki kx,ktm
    > sx 2T Pozdro

    ciekaweczyzrozumieszaluzjejaknapiszetakjakterazpozdr

    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić
    i raduj się życiem!

  • 5. Data: 2015-06-11 16:55:55
    Od: MrG <g...@g...com>

    On Wed, 10 Jun 2015 17:41:47 +0000 (UTC), radekkkkk
    <radoslawtworek@_NOSPAM_interia.pl> wrote:
    > Niepomogles mi ta odpowiedzia!ktory z motocykli crossowych ciagnie
    > najmocniej z dolnego zakresu obrotow yamaha yz,suzuki rm,kawasaki
    kx,ktm
    > sx 2T Pozdro

    Fajnie ze wstawiłeś przecinki, szkoda że zapomniałeś o spacjach po
    znakach przestankowych.

    --
    NC700XD

  • 6. Data: 2015-06-12 01:29:00
    Od: radekkkkk <radoslawtworek@_NOSPAM_interia.pl>

    MrG napisal

    > kx,ktm

    > Fajnie ze wstawiłeś przecinki, szkoda że zapomniałeś o spacjach po
    > znakach przestankowych.

    Najlepiej bedzie jezeli sam to sprawdze i sb porownam

  • 7. Data: 2015-06-12 07:26:57
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2015-06-12 o 01:29, radekkkkk pisze:
    > MrG napisal

    > Najlepiej bedzie jezeli sam to sprawdze i sb porownam

    WOW !

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C

  • 8. Data: 2015-06-12 17:04:35
    Od: KJ <p...@b...pl>

    W dniu piątek, 12 czerwca 2015 07:26:59 UTC+2 użytkownik Kuczu napisał:

    > WOW !

    Spokojnie, on tu jeszcze wróci.

    Tacy zawsze wracają.

    KJ