  • 1. Data: 2009-04-23 08:47:28
    Temat: [cross][piątek] Po %#uj stawiać nowe fotoradary?!
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    Po %#uj stawiać nowe fotoradary, skoro są skuteczniejsze i lepsze metody:

    http://www.youtube.com/watch?v=W5reCDTSUzA
    (nie udało mi się znaleźć w archiwum)

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 2. Data: 2009-04-23 08:50:04
    Temat: Re: [cross][piątek] Po %#uj stawiać nowe fotoradary?!
    Od: WW <w...@v...pl>

    nalesnik pisze:
    > Po %#uj stawiać nowe fotoradary, skoro są skuteczniejsze i lepsze metody:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=W5reCDTSUzA
    > (nie udało mi się znaleźć w archiwum)

    Było, ale zawsze miło popatrzeć. :-P

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
    Passat B5 1,9 TDi + box+ Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

  • 3. Data: 2009-04-23 08:53:39
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    WW wydusił z siebie te słowy:

    > Było, ale zawsze miło popatrzeć. :-P

    zwlaszcza, ze bylo to dość dawno temu.

    ps. swoją drogą w Polandii sie to nie sprawdzi - u nas nawet nieruchome,
    szare i doświadczone wiekiem drzewa powodują wypadki .. co dopiero takie
    panny.
    Musiałyby nosić odblaskowe opaski, kamizelki, być z gumy oraz mieć migające
    żółe swiatło na głowie (tzn na kasku, ktory jest na głowie)

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 4. Data: 2009-04-23 09:10:37
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    Kuba (aka cita) wrote:
    > panny.
    > Musiałyby nosić odblaskowe opaski, kamizelki

    Sprawdza się!
    Panie w skąpych bo skąpych, ale odblaskowych strojach stoją przy
    niektórych drogach, i auta czasem aż się zatrzymują nawet. A policja
    stara się nie widzieć korzyści jakie z tego płyną dla społeczeństwa i
    zwija je pod błachym pretekstem "stwarzania zagrożenia dla ruchu". A
    wystarczy porozdawać tabliczki z ograniczeniem prędkości.

    :P

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 5. Data: 2009-04-23 09:22:24
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Thu, 23 Apr 2009 11:10:37 +0200
    nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl> wrote:

> [...]
    > zwija je pod błachym pretekstem "stwarzania zagrożenia dla ruchu". A
    > wystarczy porozdawać tabliczki z ograniczeniem prędkości.

    Może Polandia powinna pójść dalej. Zamiast rozdawać paniom tabliczek,
    zamontujmy im słupki.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 6. Data: 2009-04-23 10:31:26
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Sqeeb" wrote...
    nalesnik wrote:
> [...]
    > niektórych drogach, i auta czasem aż się zatrzymują nawet.
    Może Polandia powinna pójść dalej. Zamiast rozdawać paniom tabliczek,
    ****
    Albo latarnie, bo zazwyczaj stoja w ciemnym lesie ;)

    --
    pozdro
    James

  • 7. Data: 2009-04-23 12:20:41
    Temat: Re: [cross][pi?tek] Po %#uj stawiać nowe fotoradary?!
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Thu, 23 Apr 2009 12:31:26 +0200
    "James" <n...@d...for.spam> wrote:

    > Może Polandia powinna pój?ć dalej. Zamiast rozdawać paniom tabliczek,
    > zamontujmy im słupki.
    > ****
    > Albo latarnie, bo zazwyczaj stoja w ciemnym lesie ;)

    Ale latarnie to chyba ciężko będzie objąć nogami... No chyba żeby
    jakieś specjalne ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb