    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: rs <n...@n...spam.info>
    Subject: cyanogenmod
    Date: Mon, 24 Aug 2015 13:08:54 -0400

    z ciekawości instalowałem to go już, ze dwa lata temu na galaxy nexus.
    zero problemu podczas instalacji. potem system się wieszał, bo nie było
    jeszcze stabilnej wersji. wtedy dałem spokój, teraz chciałem
    poeksperymentować na innym telefonie. okazuje się, jednak, że niby mogę
    ściągnąć cala instalację, ale nie mogę znaleźć instalatora. ani na
    oficjalnej stronie projektu, ani w google play.
    może wzrok już nie ten, albo zmieniło się coś w procesie instalacji i
    wymagana jest inna appka, albo inny sposób instalacji.
    czy ktoś mógłby podać link do pobrania instalatora cynanogen.
    z góry dziękuję za poradę. <rs>