  • 1. Data: 2015-08-24 19:08:54
    Temat: cyanogenmod
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    z ciekawości instalowałem to go już, ze dwa lata temu na galaxy nexus.
    zero problemu podczas instalacji. potem system się wieszał, bo nie było
    jeszcze stabilnej wersji. wtedy dałem spokój, teraz chciałem
    poeksperymentować na innym telefonie. okazuje się, jednak, że niby mogę
    ściągnąć cala instalację, ale nie mogę znaleźć instalatora. ani na
    oficjalnej stronie projektu, ani w google play.
    może wzrok już nie ten, albo zmieniło się coś w procesie instalacji i
    wymagana jest inna appka, albo inny sposób instalacji.
    czy ktoś mógłby podać link do pobrania instalatora cynanogen.
    z góry dziękuję za poradę. <rs>

  • 2. Data: 2015-08-25 18:32:10
    Temat: Re: cyanogenmod
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/24/2015 1:08 PM, rs wrote:
> [...]
    > wymagana jest inna appka, albo inny sposób instalacji.
    > czy ktoś mógłby podać link do pobrania instalatora cynanogen.

    ok. to ja nie cyanogen, to czy ktoś może polecić jakiś inny rom, z w
    miarę niekłopotliwą instalacja? <rs>

  • 3. Data: 2015-08-25 19:09:40
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/25/2015 12:51 PM, UgaBungaTakaTikiFantasticBombastic wrote:

    > na zrodle mozna polegac. bez
    > gwarancji, nie sprawdzalem z
    > braku zainteresowania...
    >
    > http://bit.ly/1JwOZOn

    wielkie dzięki. wygląda na to, ze ci wreszcie mają żywy link do
    instalatora. <rs>

  • 4. Data: 2015-08-27 21:54:33
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    > na zrodle mozna polegac. bez
    > gwarancji, nie sprawdzalem z
    > braku zainteresowania...
    >
    > http://bit.ly/1JwOZOn

    niestety, to stara wersja instalatora. obecnie intstalator nie jest
    dostepny. nie wiem dlaczego. <rs>

  • 5. Data: 2015-08-27 23:14:24
    Od: atm <...@v...pl>

    .
    > czy ktoś mógłby podać link do pobrania instalatora cynanogen.
    > z góry dziękuję za poradę. <rs>

    Z tego co pamietam instalator obslugiwal tylko wybrane telefony, wiec
    nie byl chyba dla wszystkich telefonow, ktorych ROMy sa na stronie
    Cyana. Moze po prostu zainstaluj ten ROM w typowy sposob czyli przez
    recovery, np TWRP?

  • 6. Data: 2015-08-27 23:22:37
    Od: W <w...@w...pl>

    rs wystukał, co następuje:

> [...]
    > wymagana jest inna appka, albo inny sposób instalacji.
    > czy ktoś mógłby podać link do pobrania instalatora cynanogen.

    Ze sklepu został usunięty bo Wielkie Gie wie lepiej (dobrze, że nie mają
    sklepu z narzędziami bo bys młotka nie kupił...) a ze strony domowej
    (https://beta.download.cyanogenmod.org/install) został zdjęty tymczasowo,
    przynajmniej według tego:
    http://forum.cyanogenmod.org/topic/114489-why-was-th
    e-one-click-installer-
    removed/
    http://forum.cyanogenmod.org/topic/114427-cyanogenmo
    d-installer-for-windows/

    Na razie trzeba sobie radzić flaszując ręcznie...

  • 7. Data: 2015-08-28 01:01:48
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/27/2015 5:22 PM, W wrote:
> [...]
    > http://forum.cyanogenmod.org/topic/114427-cyanogenmo
    d-installer-for-windows/

    > Na razie trzeba sobie radzić flaszując ręcznie...

    no właśnie. taka informacje znalazłem tez na ichnim forum. będę rzeźbił
    ręcznie. <rs>

  • 8. Data: 2015-08-28 01:04:57
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/27/2015 5:14 PM, atm wrote:
> [...]
    > nie byl chyba dla wszystkich telefonow, ktorych ROMy sa na stronie
    > Cyana. Moze po prostu zainstaluj ten ROM w typowy sposob czyli przez

    nie był, ale teraz go w ogóle nie ma. na tym polega dynks. na telefon,
    na którym chce to zainstalować, tez nie ma stabilnego ROMu, wiec to
    raczej tylko w kwestii poznawczej. <rs>