  • 1. Data: 2014-01-23 15:02:29
    Temat: cz175
    Od: kusnierczak <kamil.kusnierczak@_NOSPAM_opoczta.pl>

    Witam mam pytanie posiadam honde crf 125 z silnikiem cz175 i chciałbym
    sobie troche pojeżdzic ale nie mam ładowania i teraz moje pytanie czy jak
    mam akumulator to jak mozna zrobic ładowanie bez regulatora napiecia i czy
    wogóle da sie takie cos zrobić prosze o szybka odpowiedz pozdrawiam :D

  • 2. Data: 2014-01-23 15:20:05
    Temat: Re: cz175
    Od: Tadzik <t...@n...gmailu.costam>

    On Thu, 23 Jan 2014 14:02:29 +0000 (UTC), kusnierczak
    <kamil.kusnierczak@_NOSPAM_opoczta.pl> wrote:
    > mam akumulator to jak mozna zrobic ładowanie bez regulatora
    napiecia i czy
    > wogóle da sie takie cos zrobić prosze o szybka odpowiedz pozdrawiam
    :D

    Bez regulatora też będzie ładować, ale skutki mogą być katastrofalne
    ;)
    Ogólnie to wszystko się da!
    Czy zdążyłem i udzieliłem wystarczająco szybko żądanej odpowiedzi?
    Nie zniecierpliwiłeś się w oczekiwaniu? To daj lajka :)
    --
    Pozdro
    Tadzik

  • 3. Data: 2014-01-25 10:29:57
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2014-01-23 15:20, Tadzik pisze:
> [...]
    > Czy zdążyłem i udzieliłem wystarczająco szybko żądanej odpowiedzi? Nie
    > zniecierpliwiłeś się w oczekiwaniu? To daj lajka :)

    Boję się ,ze to nie była wystarczająco szybka odpowiedz.
    NA pytania z bramki sikacza ,trzeba odpowiadać szybciej ,bo nie ma wtedy
    lajków;

    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek

  • 4. Data: 2014-01-25 18:07:21
    Od: Tadzik <t...@n...gmailu.costam>

    On Sat, 25 Jan 2014 10:29:57 +0100, Viking <v...@n...pl>
    wrote:
    > Boję się ,ze to nie była wystarczająco szybka odpowiedz.

    Domyśliłem się, gdyż nie uzyskałem ani potwierdzenia, ani
    zaprzeczenia.
    Zaprzepaściłem swoją szansę! ;)
    Teraz będę musiał z tym żyć (nie mylić z dupa)
    --
    Pozdro
    Tadzik

  • 5. Data: 2014-01-25 23:13:19
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2014-01-25 18:07, Tadzik pisze:

    > Domyśliłem się, gdyż nie uzyskałem ani potwierdzenia, ani zaprzeczenia.
    > Zaprzepaściłem swoją szansę! ;)
    > Teraz będę musiał z tym żyć (nie mylić z dupa)

    No cóż, trzeba jednak być na przyszłość bardziej czujnym, czy jakoś tak.

  • 6. Data: 2014-01-26 10:06:07
    Od: Magic <m...@w...pl>

> [...]
    > Czy zdążyłem i udzieliłem wystarczająco szybko żądanej odpowiedzi? Nie
    > zniecierpliwiłeś się w oczekiwaniu? To daj lajka :)

    twoja odpowiedź jest zbyt zrozumiała trzeba pisać w jednej linii małymi
    literami i bez znaków przestankowych nie mylić z przystankiem pozdro

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj