  • 1. Data: 2020-07-22 11:28:53
    Temat: czy galaxy J5 2017 ma ascending ringtone?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Czy galaxy J5 2017 ma ascending ringtone?
    Szukam miejsca gdzie WŁĄCZYĆ narastający dzwonek połączenia
    przychodzącego.

    --
    Piter

    5G przenika mnie przeszły mnie
    dreszcze prosze o jeszcze

  • 2. Data: 2020-07-22 21:19:32
    Temat: Re: czy galaxy J5 2017 ma ascending ringtone?
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2020-07-22 11:28, PiteR wrote:
    > Czy galaxy J5 2017 ma ascending ringtone?
    > Szukam miejsca gdzie WŁĄCZYĆ narastający dzwonek połączenia
    > przychodzącego.

    Ponoć tylko poprzez zainstalowanie apki.

  • 3. Data: 2020-07-24 22:58:29
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2020-07-22 o 11:28, PiteR pisze:
    > Czy galaxy J5 2017 ma ascending ringtone?
    > Szukam miejsca gdzie WŁĄCZYĆ narastający dzwonek połączenia
    > przychodzącego.

    Ja niedawno szukałem tego w Galaxy S5 po instalacji nowego systemu, ale
    z powodu odwrotnego - chciałem wyłączyć narastający dzwonek. :D
    Nie pamiętam już, w jaki sposób mi się to udało, ale nie było takiej
    opcji w dźwiękach i powiadomieniach. Teraz chciałem znaleźć, żeby coś
    podpowiedzieć - i znów nie trafiłem na te możliwości. :(

    --
    - Akarm