  • 1. Data: 2020-07-09 20:51:49
    Temat: Play podnosi cenę w pre-paidach
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    <https://www.telepolis.pl/wiadomosci/taryfy-promocje
    -uslugi/play-na-karte-wyzsze-ceny-15-sierpnia>
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2020-07-09 23:11:56
    Temat: Re: sray podnosi oplaty z gory za teleSrajstwo
    Od: ? Stacja Zajebalowo-Koluszki ? <s...@w...pyzdry.na.trasie.baraniec.polszewnia.w.neoPRLu.invalid>

    Grzexs wrote:
    > https://www.na-karte-wyzsze-ceny-32-sierpa-1920.xxx

    Nareszcie! Zebractwo, ma najnizsze ceny na
    tym kontynencie za teleSrajFon i najwyzszy
    czas dorownac do innych teleZLODZIEJI, qrwa
    sprawiedliwosc musi byc!

    --
    ? Stacja Zajebalowo-Koluszki ?

    .

  • 3. Data: 2020-07-10 07:36:50
    Temat: Re: Play podnosi cenę w pre-paidach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 9 Jul 2020 20:51:49 +0200, Grzexs napisał(a):

    > <https://www.telepolis.pl/wiadomosci/taryfy-promocje
    -uslugi/play-na-karte-wyzsze-ceny-15-sierpnia>

    Inflacja, a Play pierwszy sie poddal?

    Czy taki delikatny sygnal "kup no limit".

    To zaraz pewnie Virgin poleci.
    I skoncza sie czasy, ze co roku taniej :-)

    J.

  • 4. Data: 2020-07-10 09:52:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-07-09 o 20:51, Grzexs pisze:
    > <https://www.telepolis.pl/wiadomosci/taryfy-promocje
    -uslugi/play-na-karte-wyzsze-ceny-15-sierpnia>

    Bezsensowne podwyżki.
    Po pierwsze niewielkie (gdzieniegdzie tylko o grosz),
    po drugie tylko poza pakietami, podczas gdy każdy rozumny w Play siedzi
    w jakichś pakietach,
    zatem nie zarobią, a smród pójdzie.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2020-07-10 18:06:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    -uslugi/play-na-karte-wyzsze-ceny-15-sierpnia>

    >Bezsensowne podwyżki.
    >Po pierwsze niewielkie (gdzieniegdzie tylko o grosz),

    grosz do grosza ...

    >po drugie tylko poza pakietami, podczas gdy każdy rozumny w Play
    >siedzi w jakichś pakietach,
    >zatem nie zarobią, a smród pójdzie.

    ale moze przejdzie.
    Jedni stwierdza ze nic nie podrozalo - bo maja pakiety, drudzy zaplaca
    wiecej, trzecich nie chcemy :-)

    Bardziej im chyba moga zaszkodzic problemy z zasiegiem i rezygnacja z
    roamingu krajowego.

    J.

  • 6. Data: 2020-07-11 14:20:52
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 10.07.2020 o 18:06, J.F. pisze:

    > Bardziej im chyba moga zaszkodzic problemy z zasiegiem i rezygnacja z
    > roamingu krajowego.

    A jak im to może zaszkodzić?

    --
    ALEX MR
    "I tak przeminął czas samurajów, nastał czas Cesarskiej Armii"

  • 7. Data: 2020-07-12 00:19:05
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    W dniu 11.07.2020 o 14:20, ALEX MR pisze:

    > A jak im to może zaszkodzić?

    Brak zasięgu -> klient zdenerwowany -> klient odchodzi

  • 8. Data: 2020-07-12 22:51:50
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 12.07.2020 o 0:19, mrvtktjv pisze:

    > Brak zasięgu -> klient zdenerwowany -> klient odchodzi

    Myślę że dobrze to sobie przekalkulowali.

  • 9. Data: 2020-07-13 10:59:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ALEX MR" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Myślę że dobrze to sobie przekalkulowali.

    Albo maja duza wiare w we wlasny zasieg.

    Swoja droga - telefon w Play sporadycznie gubil zasieg internetu w
    czasie jazdy samochodem.
    W Plusie mu sie to nie zdarzalo.

    Ale czy winny brak BTS, czy wlasnie przelaczanie miedzy operatorami to
    juz nie dam glowy, bo dziwnie to wygladalo.

    J.

  • 10. Data: 2020-07-13 13:35:39
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 13.07.2020 o 10:59, J.F. pisze:

    > Albo maja duza wiare w we wlasny zasieg.

    Albo dobry zasięg.

    > Swoja droga - telefon w Play sporadycznie gubil zasieg internetu w
    > czasie jazdy samochodem.

    Nie stwierdzono.

    > W Plusie mu sie to nie zdarzalo.

    Ach ten kochany +. Zapomniałeś o orange i tmobile. Zasięg doskonały.