  • 1. Data: 2009-03-17 10:01:44
    Temat: czy ktoś ofruje podobnie jak MOBILKING
    Od: Tomek <a...@m...pl>

    Ostatnio słychać dużo o likwidacji MOBILKINGA.
    Używam tej sieci przez to że za 10zł mam przedłużenie konta na
    połączenia wychodzące, na okres 3 miesięcy
    Czy ktoś z operatorów obecnie dostępnych na rynku ma podobna ofertę na
    KARTĘ ?
    Coś słyszałem o PLAY ale nie znam za bardzo ich oferty
    az

  • 2. Data: 2009-03-17 10:09:04
    Temat: Re: czy ktoś ofruje podobnie jak MOBILKING
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 17 Mar 2009 11:01:44 +0100, Tomek napisał(a):

    > Coś słyszałem o PLAY ale nie znam za bardzo ich oferty

    czyli co, mamy poznać dla ciebie specjalnie i ci wytłumaczyć?
    przeczytanie www.playmobile.pl przekracza twoje możliwości?
    Nie wspominając już o przeczytaniu postów na grupie, co powinieneś zrobić
    przed napisaniem twojego posta, jak wyraźnie nakazuje netykieta

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

  • 3. Data: 2009-03-17 10:10:49
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomek" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Coś słyszałem o PLAY ale nie znam za bardzo ich oferty

    5 zl/rok
    www.playmobile.pl - poczytasz i poznasz.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-03-17 10:14:24
    Od: Tomek <a...@m...pl>

    Waldek Godel pisze:

> [...]
    > Nie wspominając już o przeczytaniu postów na grupie, co powinieneś zrobić
    > przed napisaniem twojego posta, jak wyraźnie nakazuje netykieta

    właśnie nie bardzo mi się chce ( lenistwo) i czekam na takich co mi
    wytłumaczą, bo strasznie tego czytania dużo
    bardzo dziękuję i przepraszam za kłopot
    az

  • 5. Data: 2009-03-17 17:51:52
    Od: MM <m...@p...change.hand>

    Tomek pisze:

    > właśnie nie bardzo mi się chce ( lenistwo) i czekam na takich co mi
    > wytłumaczą, bo strasznie tego czytania dużo

    Ja nie mogę, a chciało ci się pisać na grupę ?Przepraszam że nie
    napisałem za Ciebie.

    Max

  • 6. Data: 2009-03-17 20:04:32
    Od: "milosh" <m...@x...pl>

> [...]
    > KARTĘ ?
    > Coś słyszałem o PLAY ale nie znam za bardzo ich oferty

    5zl przedluza wychodzace na caly rok - ot cala skrywana tajemnica

  • 7. Data: 2009-03-17 20:29:53
    Od: ">>Galeon<<" <b...@p...pl>

    milosh pisze:

    > 5zl przedluza wychodzace na caly rok - ot cala skrywana tajemnica

    wygadałeś

  • 8. Data: 2009-03-17 22:38:19
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gpnse8$ukp$1@news.onet.pl>, Tomek <a...@m...pl> wrote:

> [...]
    > KARTĘ ?
    > Coś słyszałem o PLAY ale nie znam za bardzo ich oferty

    Kolejny najemny PRowiec 5gr za posta.

    :-(

    TA