  • 1. Data: 2009-03-07 09:28:20
    Temat: czy play pokazał już wszystko?
    Od: rafal <r...@n...none>

    Witam,

    Chciałem podpisać umowę na abo w playu (potrzebuję słuchawkę nową) ale
    jak zobaczyłem ofertę na kartę... cóż - jest według moich obliczeń dużo
    tańsza (przy moim sposobie korzystania z komórkofonu). Zastanawiam się,
    czy play odkrył już wszystkie karty czy może w abo będzie jeszcze jakaś
    niespodzianka? Chociażby jakiś dostęp do internetu na korzystnych warunkach?
    W dodatku albo nie rozumiem jakiegoś zapisu albo tydzień temu człowiek w
    germanosie troszkę mnie oszukał :] Potrzebuję dwa numery (abo, mix, pre
    obojętnie) dla siebie i piękniejszej połowy. Koleś w germanosie mówi mi,
    że dostanę 500 minut do play i stacjonarne + 500 promocja walentynkowa
    (togo już chyba nie ma, ale nie ważne, przy dwóch abo 1000 minut do
    sieci wystarczyłoby z nadmiarem. Ale na stronie widzę, że te 500 minut
    to oferta ważna jedynie przez pierwsze 2 czy 4 czy ileś miesięcy...

    Jak to w końcu jest? Da się w abo/mix playa rozmawiać z wybraną osobą w
    dużej ilości przez cały czas trwania umowy i żeby te darmowe minuty
    schodziły *przed* minutami do innych sieci?!

    Pzdr,
    rafał

  • 2. Data: 2009-03-07 10:28:58
    Temat: Re: czy play pokazał już wszystko?
    Od: ">>Galeon<<" <b...@p...pl>

    rafal pisze:
> [...]

    > dużej ilości przez cały czas trwania umowy i żeby te darmowe minuty
    > schodziły *przed* minutami do innych sieci?!

    jesli promocja na 500 minur wazna jest np na 4 miesiace to po uplywie
    tego czasu 500mint kosztuje 15zl

  • 3. Data: 2009-03-07 12:03:03
    Od: W <a...@o...pl>

    rafal wystukał, co następuje:

> [...]
    > tańsza (przy moim sposobie korzystania z komórkofonu). Zastanawiam się,
    > czy play odkrył już wszystkie karty czy może w abo będzie jeszcze jakaś

    Czwartkowa konferencja dotyczyła tylko pre-paid. Rewelacje z abo + mix mają
    przedstawić 10 marca - następny czwartek...

  • 4. Data: 2009-03-07 12:09:12
    Od: rafal <r...@n...none>

    W pisze:

    > Czwartkowa konferencja dotyczyła tylko pre-paid. Rewelacje z abo + mix mają
    > przedstawić 10 marca - następny czwartek...

    dziękuję za info :) no to poczekam...
    Myślałem, że skoro już reklamują już "promocję urodzinową" to znaczy, że
    uwzględnia ona już wszystkie "rewelacje".

  • 5. Data: 2009-03-09 10:31:07
    Od: Leszek Zur <t...@t...eu.org.USUNTO>

    W pisze:

    > Czwartkowa konferencja dotyczyła tylko pre-paid. Rewelacje z abo + mix mają
    > przedstawić 10 marca - następny czwartek...

    A skąd to wiadomo ?

    Leszek

  • 6. Data: 2009-03-09 18:41:57
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 7 Mar, 13:03, W <a...@o...pl> pisze...
    > Czwartkowa konferencja dotyczyła tylko pre-paid. Rewelacje z abo + mix mają
    > przedstawić 10 marca - następny czwartek...

    10 marca to wtorek, czwartek to 12 marca.

    Ircys

  • 7. Data: 2009-03-14 08:46:50
    Od: W <a...@o...pl>

    Ircys wystukał, co następuje:

    > On 7 Mar, 13:03, W <a...@o...pl> pisze...
    >
    > 10 marca to wtorek, czwartek to 12 marca.

    Yhm, czepiasz się :P No ale masz rację, źle sobie pododawałem a kalendarza
    nie miałem pod ręką - mea culpa

  • 8. Data: 2009-03-14 08:46:51
    Od: W <a...@o...pl>

    Leszek Zur wystukał, co następuje:

    > A skąd to wiadomo ?

    Na telepolis albo blogplay ktoś pisał OIDP...

  • 9. Data: 2009-03-14 12:02:45
    Od: "owp" <o...@g...pl>

    > Yhm, czepiasz się :P No ale masz rację, źle sobie pododawałem a kalendarza
    > nie miałem pod ręką - mea culpa

    Ale w czwartek, czy to 10, czy 12, nic nie było o abo.

  • 10. Data: 2009-03-14 18:09:20
    Od: W <a...@o...pl>

    owp wystukał, co następuje:

    > Ale w czwartek, czy to 10, czy 12, nic nie było o abo.

    Zdarza się, jak to z plotkami (;