  • 1. Data: 2010-11-05 00:06:59
    Temat: Re: czy straz miala racje?
    Od: "Wiesiaczek" <c...@v...pl>

    Użytkownik "Bumba Bumbinska" <a...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:iavnch$4e6$1@inews.gazeta.pl...
    [...]
    > Moje pytanie: czy powinnam, parkujac awaryjnie na trawniku wlaczyc
    > awaryjne
    > i czekac na awaryjnych dobre pol godz lub wiecej, az ostygnie chlodnica?
    > Bumba

    Nie parkuje się na trawniku.
    Mandat zatem się należy.

    --
    Pozdrawiam - Wiesiaczek

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

  • 2. Data: 2010-11-05 02:41:37
    Temat: czy straz miala racje?
    Od: "Bumba Bumbinska" <a...@g...pl>

    Godzina ok. 23. Warszawa. Jadac 2-pasmowka spod maski zaczal mi sie
    wydobywac dym. Stanelam na szerokim trawniku przylegajacym do prawego pasa,
    zeby nie tamowac mizernego o tej porze ruchu. Okazalo sie, ze to problem z
    chlodnica. Czekam, zeby wystyglo, zeby dolac plynu do chlodnicy. Podjezdza
    samochod strazy miejskiej.
    SM: co sie stalo? Ja: problem z chlodnica. Czekam, zeby wystygla. SM:
    stanela pani na zieleni miejskiej. Jesli ma pani awarie nalezy wlaczyc
    swiatla awaryjne i postawic trojkat. Ja: stojac na trawniku? SM: za
    niszczenie zieleni miejskiej nalezy sie mandat w wysokosci 500 zl. Ja:
    slucham? Mam wlaczyc awaryjne i postawic trojkat na trawniku? Przewiduje
    pan, ze inni kierowcy beda jechac po trawniku?
    W samochodzie SM pomruczalo cos i odjechalo.

  • 3. Data: 2010-11-05 04:45:50
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-11-05 02:41, Bumba Bumbinska pisze:

    > Moje pytanie: czy powinnam, parkujac awaryjnie na trawniku wlaczyc awaryjne
    > i czekac na awaryjnych dobre pol godz lub wiecej, az ostygnie chlodnica?
    > Bumba

    Parkujesz w miejscu niedozwolonym prawnie z powodu awarii pojazdu.
    Odpowiedź udziel sobie sama, jesteś na pewno inteligentną osobą...

  • 4. Data: 2010-11-05 06:06:40
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Filip KK

    > Parkujesz w miejscu niedozwolonym prawnie z powodu awarii pojazdu.
    > Odpowiedź udziel sobie sama, jesteś na pewno inteligentną osobą...

    Ty tak poważnie?

    --
    ignorance is bliss

  • 5. Data: 2010-11-05 08:03:34
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Wiesiaczek wrote:

    > Użytkownik "Bumba Bumbinska" <a...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:iavnch$4e6$1@inews.gazeta.pl...
    > [...]
    >

    > Nie parkuje się na trawniku.
    > Mandat zatem się należy.

    Nie parkuje się na autostradzie, a jak samochód się zepsuje, to co,
    teleportujesz go? Czy zepchniesz przez barierkę z nasypu?

    --
    Pozdro
    Massai

  • 6. Data: 2010-11-05 08:11:19
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Wiesiaczek

    > Nie parkuje się na trawniku.
    > Mandat zatem się należy.

    Na środku pasa też się nie parkuje. Skoro miał awarię to lepiej, że
    zjechał na trawę niż miał bez sensu blokować pas.

    --
    ignorance is bliss

  • 7. Data: 2010-11-05 08:36:44
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

> [...]
    > i czekac na awaryjnych dobre pol godz lub wiecej, az ostygnie chlodnica?

    W sensie prawnym mieli racje, w sensie moralnym to zwykle skurwysynstwo.
    Teoretycznie sa po to, zeby pomagac ludziom "Dzien dobry, co sie stalo?
    Jak mozemy pomoc?". Ale to dla tych matolow zbyt trudne.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 8. Data: 2010-11-05 08:54:27
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-11-05, Massai <t...@w...pl> wrote:

    > Nie parkuje się na autostradzie, a jak samochód się zepsuje, to co,
    > teleportujesz go? Czy zepchniesz przez barierkę z nasypu?

    Na autostradzie masz pobocze/pas serwisowy a nie trawnik.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 9. Data: 2010-11-05 08:55:14
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-11-05, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Na środku pasa też się nie parkuje. Skoro miał awarię to lepiej, że
    > zjechał na trawę niż miał bez sensu blokować pas.

    Pod warunkiem, że w zębach przyniesie pieniądze na renowację tego
    trawnika. A o 23 to ruchu nie blokował.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 10. Data: 2010-11-05 08:56:36
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-11-05, MarcinJM <m...@i...pl> wrote:

    > W sensie prawnym mieli racje, w sensie moralnym to zwykle skurwysynstwo.
    > Teoretycznie sa po to, zeby pomagac ludziom "Dzien dobry, co sie stalo?
    > Jak mozemy pomoc?". Ale to dla tych matolow zbyt trudne.

    Żadne skurwysyństwo. Popsucie się rupiecia to nie powód do niszczenia
    cudzej własności.

    Krzysiek Kiełczewski