  • 1. Data: 2010-11-04 19:18:14
    Temat: zderzenie na Puławskiej w DC
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam,

    http://tiny.pl/hw91r
    Czwartek rano, ul. Puławska. Kierowca ciężarówki zawraca przecinając
    trzy pasy ruchu. W pewnym momencie z dużą prędkością nadjeżdża biały
    samochód osobowy. Hamowanie w ostatniej chwili na śliskiej nawierzchni
    niewiele daje, kierowca uderza w ciężarówkę. Wszystko to widać na
    filmie, jaki przysłał na w...@t...pl Michał.

    Pomijajac oczywistą winę ciężarówki, zastanawiam się o czym myślała ta
    kobieta? No i chyba ciut za szybko faktycznie było.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 2. Data: 2010-11-04 20:34:04
    Temat: Re: zderzenie na Puławskiej w DC
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > W pewnym momencie z dużą prędkością nadjeżdża biały
    > samochód osobowy.

    No z przeogromną, a oko 70-80 km/h.

    > Pomijajac oczywistą winę ciężarówki, zastanawiam się o czym myślała ta
    > kobieta?

    Zagapiła się?

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2010-11-04 20:58:10
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-11-04 20:34, to pisze:

    > No z przeogromną, a oko 70-80 km/h.

    No to musiala miec chyba "zeszklone tarcze", albo te 80 to bylo duzo za
    duzo.

    > Zagapiła się?

    Chyba na makijaż.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 4. Data: 2010-11-04 21:30:12
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-04 20:58, DoQ pisze:

    > No to musiala miec chyba "zeszklone tarcze", albo te 80 to bylo duzo za
    > duzo.

    A jak - nie dalej jak we wtorek na skrzyżowaniu Ciszewskiego/Pileckiego
    na pasie zieleni 'stało' coś zrolowanego na oko wyglądające na MB klasy
    M, policja, taśmy, parę lawet. Straży już nie było. Oczywiście też
    pewnie było całkiem normalnie, tylko ktoś się zagapił...

    > Chyba na makijaż.

    A co - skrzyżowanie, światła, zjazdy do budynków, zjazd na stację,
    wyjazd, salon samochodowy, roboty drogowe (nawet widać jakiś sprzęcior
    migający na poboczu) itd. Co tam, w pedał i heja. Zero myślenia
    - może swobodna, bezpieczna jazda +50%-100% ograniczenie + telefonik?

    BTW - to co widziałem to:
    http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1680737,wiadomosc.html

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 5. Data: 2010-11-04 21:46:51
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    DoQ w <news:iav3hp$94j$1@mx1.internetia.pl>:

    > No to musiala miec chyba "zeszklone tarcze", albo te 80 to bylo duzo za
    > duzo.

    > Chyba na makijaż.

    Na tego błyskającego na żółto po prawej stronie? Widać wyraźnie, że odbiła w
    lewo, a znając życie[1] nie hamowała na maxa.

    [1] -- nie dawniej niż w niedzielę miałem dowód -- kierująca kobieta nie
    potrafiła zablokować kół gdy zaszła potrzeba nagłego hamowania - sprawdziłem
    minutę później na placu, i z tej samej szalonej prędkości 30km/h zatrzymałem
    się 7 metrów bliżej niż ona w 1 i 2 próbie, przy 4, 5 i 6 próbie kobieta
    stwierdziła, że to kres jej możliwości naciskania pedału hamulca i
    zatrzymywała się za każdym razem 5-6m dalej, w 7 próbie zatrzymałem się 8
    metrów bliżej niż ona w 1 próbie, więc raczej nagrzanie hamulców nie miało
    znaczenia.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]h

  • 6. Data: 2010-11-04 21:52:17
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-11-04 21:30, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    > migający na poboczu) itd. Co tam, w pedał i heja. Zero myślenia
    > - może swobodna, bezpieczna jazda +50%-100% ograniczenie + telefonik?

    No wlasnie, wydaje mi sie ze mozna bylo uniknac tego wypadku gdyby ...

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 7. Data: 2010-11-04 21:54:40
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-11-04 21:46, 'Tom N' pisze:

> [...]
    > metrów bliżej niż ona w 1 próbie, więc raczej nagrzanie hamulców nie miało

    To juz wiem dla kogo robia te aktywne wspomagania naglego hamowania ;>

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 8. Data: 2010-11-04 21:58:47
    Od: Alex81 <a...@g...com>

    On 4 Lis, 19:18, DoQ <p...@g...com> wrote:
    > Witam,
    >
    > http://tiny.pl/hw91r

    Tak abstrahujac od wypadku i przyczyn - za ta babka jechala spora
    grupka aut i nikt sie nawet nie zatrzymal...

    --
    pzdr
    Alex

  • 9. Data: 2010-11-04 22:01:32
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-11-04 21:58, Alex81 pisze:

    > Tak abstrahujac od wypadku i przyczyn - za ta babka jechala spora
    > grupka aut i nikt sie nawet nie zatrzymal...

    Wszyscy sie spiesza, przeciez nie beda poswiecac swojego cennego czasu
    bo to nie lezy w ich interesie. Jak wiadomo czas to pieniadz!

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 10. Data: 2010-11-04 22:18:07
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Tak abstrahujac od wypadku i przyczyn - za ta babka jechala spora
    > grupka aut i nikt sie nawet nie zatrzymal...

    Widzisz, poruszyłeś problem, którego omówienie pewnie by zajęło
    wiele tygodni i setki tysięcy bajtów - o ile dyskusja byłaby
    z ludźmi na poziomie (których i tutaj nie brak). Stłuczka/kolizja,
    nikomu się nic nie stało. Zatrzymasz się do pomocy - czekaj tatka
    latka na policję, a później się tłumacz, żeś nie wielbłąd.
    Po dyskusjach na temat normy alkoholu itd. mógłbym również
    ironicznie stwierdzić, że nikt się nie zatrzymał, ponieważ
    przynajmniej połowa jechała na tzw. 'fleku' itd. i nikt nie
    miał ochoty na kontakt ze służbami różnymi.

    Mam rozwijać?

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.