  • Data: 2022-08-31 00:10:39
    Temat: czy virgin mobile az tak kiepskie jest?
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml> szukaj wiadomości tego autora

    virgin mobile nalezy do play i ztc widze i wiem, pracuje tylko na dwoch
    sieciach --> play i orange (kiedys - gdy virgin nalezalo do virgin - bylo
    tego wiecej...).
    Problem:
    jade pociagiem, ludzie z nosami w komorkach, lataja po www, facebookach,
    whatsappach, youtubach, etc., tylko ekrany smigaja, widze :), ze wszystko
    im otwiera sie migiem; natomiast ja: widze, ze automatem przerzucony na
    orange, strony nie moge otworzyc w ogole, dopiero gdy pociag dojezdza do
    jakiejs wiekszej miejscowosci - mam siec, strona laduje sie, ale za chwile
    zgon, pociag jedzie przez ciemne pola i znow zero sieci. I tak w kolko, siec
    od miasta do miasta, zas pomiedzy - pustynia internetowa (nie wiem, jak z
    rozmowami, nie dzwonilem,nie dzwoniono do mnie).

    Wylacznie roboczy wniosek mam taki: wszystko (?) lepsze od virgin.
    macie opinie w tej sprawie?