  • Data: 2022-09-02 11:15:29
    Temat: Re: czy virgin mobile az tak kiepskie jest?
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.08.2022 o 20:34, 1634Racine pisze:
    > trybun w news:ten7s3$1p87$1@gioia.aioe.org
    > [...............]
    >
    > ciekawostka dodatkowa jest taka, ze virgin = play/orange nie tylko w
    > pociagu daje dziury zasiegowe, ale i ... na pl-plazach nadmorskich, bo
    > tam trzeba po prostu wedrowac po plazy z monitorem w tel, znalezc
    > jakis w miare zasieg sieci telefonicznej (w virgin bedzie to na 99%
    > orange) i wbitym w ten pkt rozmawiac liczac ,  ze fala nie umknie zbyt
    > predko i na dluzszy czas. A przeciez  orange ma ponoc b. rozbudowana
    > siec stacji bazowych, pracuje m.in. na 800, czyli na dlugich, dla
> [...]

    Tak, Orange ma mocno rozbudowaną sieć, ale ostatnio coś kombinują jak
    koń pod górę, np u mnmie niedawno postawili nowy maszt, jednak nie
    wiedzieć czemu nie uruchomili przekaźnika LTE. Tak że do mobilnego netu
    muszę korzystać z nadajnika oddalonego o 10km i modemu z anteną
    zewnętrzną a nie tego co mam pod nosem.. Jednak podtrxzymuje zdanie co
    do zasiegu sieci w trybie rozmowy czy SMSowanie, w tej dziedzinie Orange
    ma jeden z najlepszych zasięgów, o ile nie najlepszy.