  • 1. Data: 2009-01-19 15:27:06
    Temat: czy zna ktos: gixera z Leszna
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Czy moze ktos z Was zna ten motocykl?
    http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1104236

    Moze cos powiedziec wiecej - ile jest prawdy w opisie?:-)
    Czy warto sie tym interesowac - czy od razu odpuscic?

    --
    ania

  • 2. Data: 2009-01-19 17:58:18
    Temat: Re: czy zna ktos: gixera z Leszna
    Od: "Muti" <p...@i...pl>

    Użytkownik "ania" <a...@t...kropka.pl> napisał w wiadomości
    > Czy moze ktos z Was zna ten motocykl?
    > http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1104236
    >
    > Moze cos powiedziec wiecej - ile jest prawdy w opisie?:-)
    > Czy warto sie tym interesowac - czy od razu odpuscic?

    Tego nieznam, ale moze zainteresuje Ciebie mój:
    http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1121955 dodaje gratis :)

    pozdr.
    Muti

  • 3. Data: 2009-01-19 18:01:14
    Od: "koosior" <k...@g...pl>

    Witam
    TEchnicznie ciezko powiedzieć.
    MI sie od razu jedna sprawa nie zgadza.
    W tytule podane jest 2007 dokladnie 07.2007
    MOze rejestrowany był w 2007 ale model jest 2006.
    2007 miał całkiem inne malowanie. W 2007 czacha była prawie cała biała. Na
    bikepics dokladnie zobaczysz
    Nio chyba ze jest to model 2007 z .... plastikami od 2006 ;-))) ale na pewno
    nie wyjechał tak z salonu
    Pzdr
    Koosior
    Literk7

  • 4. Data: 2009-01-19 19:20:32
    Od: "Muti" <p...@i...pl>

> [...]
    > bikepics dokladnie zobaczysz
    > Nio chyba ze jest to model 2007 z .... plastikami od 2006 ;-))) ale na

    model 2007: http://www.bikepics.com/pictures/1491520/
    model 2006: http://www.bikepics.com/pictures/1470823/

    ten co w ogłoszeniu to 2006 lub 2007 i wszytskie owiewki łacznie z bakiem od
    2006

  • 5. Data: 2009-01-19 20:32:43
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Muti"

    > Tego nieznam, ale moze zainteresuje Ciebie mój:
    > http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1121955 dodaje gratis :)

    szuka sie prawie nowki - jak ten - jezdzony przez dziewczyne:-)
    cokolwiek to znaczy:-)

    --
    ania

  • 6. Data: 2009-01-19 20:37:27
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "koosior"

    > TEchnicznie ciezko powiedzieć.
    > MI sie od razu jedna sprawa nie zgadza.
    > W tytule podane jest 2007 dokladnie 07.2007
    > MOze rejestrowany był w 2007 ale model jest 2006.

    nie znam sie na tym bialoniebieskim malowaniu - bo mi sie nigdy nie
    podobalo:-)
    pierwszy wlasciciel, ale w polsce, no nic moze jeszcze ktos cos podpowie,
    albo slyszal o jakiejs prawie nowej gixie do sprzedania - 750 albo litr

    --
    ania

  • 7. Data: 2009-01-19 23:09:27
    Od: marider <m...@g...pl>

    ania pisze:
> [...]
    > pierwszy wlasciciel, ale w polsce, no nic moze jeszcze ktos cos podpowie,
    > albo slyszal o jakiejs prawie nowej gixie do sprzedania - 750 albo litr

    Sie uparlas na te suki... A moze zadbanego Ducata? Kumpel sprzedaje
    swoje cacko: http://moto.allegro.pl/item533624740_ducati_999.html

    Pzdr
    PS: GSXRa 750 i 1000 tez gdzies ma, zapytaj..
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 8. Data: 2009-01-19 23:20:29
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "marider"

    > Sie uparlas na te suki... A moze zadbanego Ducata? Kumpel sprzedaje
    cacko? co ty:-) a olej w lagach ma?:-) prad jest?:-P stare to:-) po 5
    latach kolezanka jak sprzedala dukata to byla najszczesliwsza osoba - kolega
    widze tez 5 letnie sprzedaje
    wloszczyzne to ja tak - ale inna, no i jakos tak harym zaczela zalatywac
    wiec dalej zostaje przy swojej suce - kolega szuka, napalil sie na moja, ale
    moja zostaje w domu:-) no i moja ma ladne kolory, a faceci jakos wola te
    łajtandblu czy odwrotnie

    --
    ania

  • 9. Data: 2009-01-20 10:28:00
    Od: "Muti" <p...@p...media.pl>

    > Użytkownik "Muti"

    > szuka sie prawie nowki - jak ten - jezdzony przez dziewczyne:-)
    > cokolwiek to znaczy:-)

    To szukaj coś w przedziale cenowym 25000 i więcej.
    W przebiego 5000 i okazyjna cene nie wierz, bo abo moto było skasowane i
    dlatego mam ma mały przebieg bo stało i długo sie je naprawiało, lub ma
    licznik odkręcony. Kiedys sie już raz tak naciołem z moto - miało mieć
    20000 a jak miało mniej niż 60000 to było by dobrze :)

    pozdr.
    Muti