  • 1. Data: 2009-01-19 18:54:38
    Temat: The american way
    Od: p...@g...com

    Amerykańcy to są dopiero zacieki kamperzy:
    http://www.mustanggolittleguy.com/images/MLG_Trike01
    .jpg

    Przyczepki LittleGuy można też podłączać do normalnych 2 kołowych
    moto, ale nie mogłem znaleźć fajnych zdjęć :(

  • 2. Data: 2009-01-19 20:03:52
    Temat: Re: The american way
    Od: Sil <m...@g...wytnijto.pl>

    On 1/19/09 7:54 PM, p...@g...com wrote:
> [...]
    >
    > Przyczepki LittleGuy można też podłączać do normalnych 2 kołowych
    > moto, ale nie mogłem znaleźć fajnych zdjęć :(

    jak dla mnie bomba
    sil

  • 3. Data: 2009-01-19 20:17:56
    Od: t...@g...com

    On 19 Sty, 19:54, p...@g...com wrote:
> [...]
    >
    > Przyczepki LittleGuy można też podłączać do normalnych 2 kołowych
    > moto, ale nie mogłem znaleźć fajnych zdjęć :(

    jedno pytanie?
    Czemu miedzy motocyklem a przyczpa jest plot?

  • 4. Data: 2009-01-19 21:11:00
    Od: p...@g...com

    > jedno pytanie?
    > Czemu miedzy motocyklem a przyczpa jest plot?

    No i tutaj zaczynają się między nami różnice w percepcji oglądanego
    materiału ;D

  • 5. Data: 2009-01-19 23:26:53
    Od: Marcin <a...@x...wp.pl>

    Bliżej nas też robią takie rzeczy:
    http://www.uralmotorbikes.info/Uralcamper.htm
    --
    Pozdrawiam,
    Marcin Masłoń

  • 6. Data: 2009-01-20 06:42:23
    Od: p...@g...com

    No dla wysokich nie jest to niestety rozwiązanie :)
    Ale jeśli ktoś jest wzrostu średniego to już można zacząć rozważać.

  • 7. Data: 2009-01-20 07:43:14
    Od: t...@g...com

    On 19 Sty, 22:11, p...@g...com wrote:

    > No i tutaj zaczynają się między nami różnice w percepcji oglądanego
    > materiału ;D

    heh wiem wiem ... na trzezwo swiat wyglada inaczej

  • 8. Data: 2009-01-20 09:39:49
    Od: p...@g...com

    On 20 Sty, 08:43, t...@g...com wrote:

    > heh wiem wiem ... na trzezwo swiat wyglada inaczej

    Z tym stwierdzeniem nie polemizuję :)

  • 9. Data: 2009-01-20 14:14:53
    Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    o.googlegroups.com...

    No dla wysokich nie jest to niestety rozwiązanie :)

    Pewnie stąd "Little Guy" w nazwie... ;-)

    MS