  • 1. Data: 2009-01-19 13:55:55
    Temat: Bylo Lublin i strzelanie
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    http://www.tinyurl.pl?ceVBa3E2
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Rodzina-zabit
    ego-21-latka-domaga-sie-800-tys-zl-od-policji,wid,10
    762978,wiadomosc.html

    To tak w kwestii strzelac czy nie strzelac i goracej dyskusji czy policjant
    mial racje czy nie strzelajac.
    Dla nieklikatych:
    "W maju zeszłego roku policjant, który strzelał, zeznał przed sądem, że nie
    wiedział, jak zatrzymuje się motocykl na blokadzie. Zdaniem pełnomocnika,
    policja zapomina o własnych regulaminach i ich nie przestrzega."

    W sumie to jestem ciekaw jak wyglada postepowanie zgodnie z procedura.

    pozdr

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 2. Data: 2009-01-19 14:00:28
    Temat: Re: Bylo Lublin i strzelanie
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    BartekGSXF pisze:
> [...]
    > policja zapomina o własnych regulaminach i ich nie przestrzega."
    >
    > W sumie to jestem ciekaw jak wyglada postepowanie zgodnie z procedura.

    No to ide po chipsy..zaraz sie zacznie od poczatku....

    --
    Qlfon, Kraków

  • 3. Data: 2009-01-19 14:16:21
    Od: "Rafael" <r...@g...pl>

    > No to ide po chipsy..zaraz sie zacznie od poczatku....

    He he, obstawiam nowy rekord postów w wątku :)

    Pozdro
    Rafael
    Bandit650

  • 4. Data: 2009-01-19 15:17:57
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    BartekGSXF pisze:

    > W sumie to jestem ciekaw jak wyglada postepowanie zgodnie z procedura.

    Pytanie godne specjalnego wątku i zapisania we wszelkich fakach. Może Ci
    jaki mundurowy wyśle linkę ze skanem odp. dokumentu? Choć oni raczej
    niechętni do dzielenia się wiedzą tajemną. De facto - każdą wiedzą.

    --

    pozdr
    pj

  • 5. Data: 2009-01-19 18:40:47
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "(pj)" napisał:
    > jaki mundurowy wyśle linkę ze skanem odp. dokumentu? Choć oni raczej
    > niechętni do dzielenia się wiedzą tajemną. De facto - każdą wiedzą.

    W artykule bylo napisane: "mecenas Jacek Gaj, wystąpił o możliwość
    zapoznania się z policyjną instrukcją postępowania w takich sytuacjach."
    Tzn. ze to sa jakies faktycznie tajne instrukcje?
    Jak policjant ma mi walic w plecy to chcialbym aby to bylo uregulowane
    przez jakies Rozporzadzenie czy cus zatwierdzone przez Sejm,
    a nie jakies tajne zapiski nabazgrane przez jakiegos obergenerala policji!;)
    Ja sie nie znam i dlatego na wszelki wypadek jak gupi zawsze zatrzymuje sie
    na wezwanie.
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 6. Data: 2009-01-19 21:50:44
    Od: Marek Borowski <m...@l...pl>

    BartekGSXF wrote:
> [...]
    > policja zapomina o własnych regulaminach i ich nie przestrzega."
    >
    > W sumie to jestem ciekaw jak wyglada postepowanie zgodnie z procedura.

    Wszystko sprowadza sie do tego czy policja ma byc ostra, skuteczna i
    wzbudzac strach. Czy tez maja to byc ciotki do sluzenia "obywatelom" na
    zawolanie. Ja preferuje to pierwsze rozwiazanie.

    Pozdr

    Marek

  • 7. Data: 2009-01-20 06:17:58
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    Dnia 19.01.2009 Marek Borowski <m...@l...pl> napisał/a:
> [...]
    > wzbudzac strach. Czy tez maja to byc ciotki do sluzenia "obywatelom" na
    > zawolanie. Ja preferuje to pierwsze rozwiazanie.

    A ja to drugie. Tu nie rosja panie. Od napierdalania jest prewencja.
    Policja powinna natomiast pomagać.

    --
    THE LARCH
    :::::::::::::::: http://www.roczniak.net/ :::::::::::::::::::

  • 8. Data: 2009-01-20 11:35:00
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Marek Borowski" <m...@l...pl> napisał w wiadomości

    > Wszystko sprowadza sie do tego czy policja ma byc ostra, skuteczna i
    > wzbudzac strach. Czy tez maja to byc ciotki do sluzenia "obywatelom" na
    > zawolanie. Ja preferuje to pierwsze rozwiazanie.

    Wybierz jedno z poniższych:
    -ostra
    -skuteczna
    -wzbudzająca strach.

    Ja wybieram "skuteczna".
    Bo na co mi policja, której będę się bał zgłosić przestępstwo dokonane na
    moim mieniu lub zdrowiu?
    Ergo - skuteczna znaczy "ciotka do służenia" Obywatelom. I nie na zawołanie
    tylko w uzasadnionych przypadkach.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 9. Data: 2009-01-20 11:48:43
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

> [...]
    > wzbudzac strach. Czy tez maja to byc ciotki do sluzenia "obywatelom" na
    > zawolanie. Ja preferuje to pierwsze rozwiazanie.

    Ale w ten sposob doczekamy sie panstwa policyjnego. Policja ma oprocz
    wykrywania przestepstw i zapobieganiu ich takze sluzyc pomoca. A na razie
    bardziej sklanie sie ku temu aby z kieszeni podatnika wyciagnac jak
    najwiecej kasy. Policja ma wzbudzac szacunek ale nie strachem tylko
    efektywnoscia dzialania. W tamtym konkretnym przypadku jej dzialanie razilo
    brakiem organizacji, kompetencji i wreszcie brakiem zdrowego rozsadku.

    pozdr

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 10. Data: 2009-01-20 12:37:20
    Od: saj <z...@w...pl>

    On 19 Sty, 14:55, "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote:
    > http://www.tinyurl.pl?ceVBa3E2http://wiadomosci.wp.p
    l/kat,1342,title,Rodzina-zabitego-21-latka-doma...

    nie wypowiadajac sie w zadnym kierunku, przytocze z pamieci wypowiedz
    pana (prezesa?) polskiego oddzialu helsinskiej fundacji praw
    czlowieka, czy jakos tak. wypowiedzial kilka zdan na temat tej
    historii przy okazji jakiejs zupelnie innej, w tok-fm ze 2 tyg temu:

    'to sie w glowie nie miesci i jest sprzeczne z elementarnym poczuciem
    sprawiedliwosci.' do tego skrytykowal decyzje sadu, stwierdzil, ze w
    zadnym wypadku policja nie ma prawa dzialac w taki sposob.

    to tyle.