  • 1. Data: 2016-12-08 14:09:32
    Temat: czym załatać dziurę w rurze wlewu paliwa?
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    Mam jednego punciaka któremu uszkodziłem wlew benzyny - przebiłem
    wiertłem rurę karbowaną. Czym zabezpieczyć taki otwór? Odpowiadając za
    wczasu - wymiana na szrotowy średnio mi się uśmiecha ze względu na
    dziwnie wysoką cenę (150pln najtańsze vs 50pln do diesla).

    Silikon sanitarny? co się dobrze chwyci plastiku (nie wiem jaki to
    plastik....) i będzie w miarę elastyczne?

    sir

  • 2. Data: 2016-12-08 16:34:12
    Temat: Re: czym załatać dziurę w rurze wlewu paliwa?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 8 Dec 2016 14:09:32 +0100, w <o2bm7e$hp0$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
    sirapacz <n...@s...pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Silikon sanitarny? co się dobrze chwyci plastiku (nie wiem jaki to
    > plastik....) i będzie w miarę elastyczne?

    Kiedyś zrobiłem coś takiego w punciaku (założyłem zbyt duże gumy, które po
    prostu tą rurę przetarły).

    Nie pocieszę się: nic pomogło, przez wibracje wszystko puszczało. Gdyby mi się
    to teraz stało użyłbym 2-składnikowego kleju do metalu (ja mam Dragona) z
    nadzieją, że wytrzyma. I dokładnie oblał mi ze 2 karby na zapas.

  • 3. Data: 2016-12-08 17:09:42
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Kiedyś zrobiłem coś takiego w punciaku (założyłem zbyt duże gumy, które po
    > prostu tą rurę przetarły).
    przy przetarciu nie zastanawiałbym się nawet - też to przerabiałem i
    wymieniłem wtedy. Ale w tym jest po prostu mała kilkumilimetrowa dziura
    którą chcę spróbować zapaciać czymś.

    > Nie pocieszę się: nic pomogło, przez wibracje wszystko puszczało. Gdyby mi się
    > to teraz stało użyłbym 2-składnikowego kleju do metalu (ja mam Dragona) z
    > nadzieją, że wytrzyma. I dokładnie oblał mi ze 2 karby na zapas.

    no właśnie sztywnego kleju się obawiam właśnie ze względu na wibracje.

  • 4. Data: 2016-12-08 20:55:03
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-12-08 o 14:09, sirapacz pisze:
> [...]
    >
    > Silikon sanitarny? co się dobrze chwyci plastiku (nie wiem jaki to
    > plastik....) i będzie w miarę elastyczne?

    klej poliuretanowy do szyb.

    Lewis

  • 5. Data: 2016-12-08 21:11:16
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > klej poliuretanowy do szyb.

    ja bym coś w to wkręcił, jakiegoś wkręta czy śrubę smarując np powyższym
    klejem czy innym silikonem 'benzynoodpornym'

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 6. Data: 2016-12-08 21:37:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    http://www.sklep.mizar.com.pl/images/5846.jpg

  • 7. Data: 2016-12-08 22:16:49
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "sirapacz" wrote in message news:o2bm7e$hp0$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > Silikon sanitarny? co się dobrze chwyci plastiku (nie wiem jaki to
    > plastik....) i będzie w miarę elastyczne?

    Silikon to raczej nie, bo benzyna go rozpuści moim zdaniem)

    --
    Axel

  • 8. Data: 2016-12-09 09:53:11
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > ja bym coś w to wkręcił, jakiegoś wkręta czy śrubę smarując np powyższym
    > klejem czy innym silikonem 'benzynoodpornym'

    tyle, że ja nie chcę zasyfić wnętrza bardziej niż to potrzebne a wkręt
    hmmmm... coś z dużym łbem i lekkie musiałoby być...

    muszę poszukać tego kleju do szyb

  • 9. Data: 2016-12-09 09:54:23
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    dziekuję za podpowiedzi - poszukam kleju do szyb skoro 2 osoby go
    zarekomendowały.
    sir

  • 10. Data: 2016-12-09 10:22:56
    Od: semi <s...@b...com.pl>

> [...]
    > wiertłem rurę karbowaną. Czym zabezpieczyć taki otwór?
    >

    > Przecież są specjalne kity do łatania zbiorników.
    liwa-chlodnicy-rur-lodzi-versachem-epoxy-tank-25ml-p
    -348.html
    > lub inne:
    > https://www.google.pl/search?sourceid=chrome-psyapi2
    &ion=1&espv=2&ie=UTF-8&q=do%20%C5%82atania%20zbiorni
    k%C3%B3w&oq=do%20%C5%82atania%20zbiornik%C3%B3w&rlz=
    1C1AOHY_plPL708PL708&aqs=chrome..69i57j69i64.6995j0j
    7

    ---
    Avast.