  • 1. Data: 2009-03-11 14:00:35
    Temat: datasheet 80386
    Od: Kicer <...@...c>

    Witam

    Poszukuję datasheetu do 80386 intela z naciskiem na jego część elektroniczną
    ;)
    tzn: opis wyprowadzeń oraz opis realizacji dostępu do pamięci (pobieranie
    rozkazów, zapis/odczyt danych) itp.
    Jakby się znalazło jeszcze ładnie rozrysowane co się w procku dzieje podczas
    pobierania i wykonywania rozkazów (choćby i na jakichś ogólnych blokach) to
    byłoby super.

    wygooglać nic odpowiedniego nie umiem.

    pozdrawiam i dziękuje z góry

    --
    Michał Walenciak
    Kicer86 at gmail dot com

  • 2. Data: 2009-03-11 14:22:00
    Temat: Re: datasheet 80386
    Od: Butek <e...@i...invalid>

    Kicer pisze:
> [...]
    > pobierania i wykonywania rozkazów (choćby i na jakichś ogólnych blokach) to

    Cos z tych oryginalnych od Intela sie nie nada?
    Tu jest chyba wszystko zarchiwizowane:
    http://www.rcollins.org/intel.doc/386Manuals.html

    --
    butek (b u t na n d kropka e - w r o kropka p l)
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 3. Data: 2009-03-11 14:23:23
    Od: Butek <e...@i...invalid>

    Butek pisze:

    > Cos z tych oryginalnych od Intela sie nie nada?
    > Tu jest chyba wszystko zarchiwizowane:
    > http://www.rcollins.org/intel.doc/386Manuals.html

    Sam sobie: wywalili ze swoich serwerów, hmm, a niedawno jeszcze były.
    Sorry za zamieszanie.

  • 4. Data: 2009-03-11 14:40:17
    Od: "xymax" <x...@o...pl>

    Użytkownik "Kicer" napisał w wiadomości > Witam

> [...]
    > podczas
    > pobierania i wykonywania rozkazów (choćby i na jakichś ogólnych blokach)

    Do K6 mam, P I, PII też mam jak by interesowało.

    --
    MS

  • 5. Data: 2009-03-11 15:06:42
    Od: Kicer <...@...c>

    Butek wrote:

    > Sam sobie: wywalili ze swoich serwerów, hmm, a niedawno jeszcze były.
    > Sorry za zamieszanie.

    no wlasnie też ta stronke znalazłem ale moja radosc nie trwała długo ;)

    --
    Michał Walenciak
    Kicer86 at gmail dot com

  • 6. Data: 2009-03-11 15:07:23
    Od: Kicer <...@...c>

    xymax wrote:

    > Do K6 mam, P I, PII też mam jak by interesowało.

    hmm wolałbym dokladnie 80386 - jak nie znajde to pomyslimy ;)

    --
    Michał Walenciak
    Kicer86 at gmail dot com

  • 7. Data: 2009-03-11 15:23:40
    Od: "wt" <s...@p...onet.pl>

    > Sam sobie: wywalili ze swoich serwerów, hmm, a niedawno jeszcze były.
    > Sorry za zamieszanie.

    Nie wszystko wywalili. Jest materiał o 486 i opisane powiązania z 86 186...
    a niektóre z 386 pozostały. Tylko część materiałów wyrzucili, ale podobno
    mogą dosłać jak potrzeba. Te wyrzucone to jakieś projekty przejściowe, z
    nieczynnymi niektórymi elementami, ale bez szkody dla całości. Sporo tego
    daje się odczytać.

  • 8. Data: 2009-03-11 16:32:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kicer" <...@...c> napisał w wiadomości
> [...]
    > dzieje podczas
    > pobierania i wykonywania rozkazów (choćby i na jakichś ogólnych

    A co - dla NASA pracujesz ze uzywasz sprawdzonych i odpornych
    procesorow, nie przejmujac sie tym ze juz ich nie robia ? :-)

    Skomplikowane to bylo, bo procek mial jednak kolejke, pamiec
    wirtualna [od strony elektronicznej chyba niewidoczne], wspomaganie
    konfiguracji wieloprocesorowej,
    chyba nawet jakies wspomaganie do cache .. i cala ta wiedza
    przydatna jest tylko kustoszom w muzeach :-)

    Hm, ciekawe czy w ogole sie dorobili pdf'a ... wikipedia podaje ze
    produkowany do 2007r, wiec chyba jednak pdf byl.

    Hm .. to i u intela powinien byc jeszcze dostepny ..

    J.

  • 9. Data: 2009-03-11 16:40:56
    Od: Kicer <...@...c>

    J.F. wrote:

    > A co - dla NASA pracujesz ze uzywasz sprawdzonych i odpornych
    > procesorow, nie przejmujac sie tym ze juz ich nie robia ? :-)

    a wziałem sobie na magisterke programowy emulator 80386 ;)
    jako że ma być na wydziale elektroniki, gostek chce miec w miare możliwości
    podgląd ważniejszych sygnałów (głównie RD i WR, magistrale danych i
    adresową).

    > Skomplikowane to bylo, bo procek mial jednak kolejke, pamiec
    > wirtualna [od strony elektronicznej chyba niewidoczne], wspomaganie
    > konfiguracji wieloprocesorowej,

    mi potrzebna wersja jak najbardziej uproszczona :)

    no narazie szukam i zbieram dane :)

    --
    Michał Walenciak
    Kicer86 at gmail dot com

  • 10. Data: 2009-03-11 17:03:35
    Od: "wt" <s...@p...onet.pl>

    > Poszukuję datasheetu do 80386 intela z naciskiem na jego część
    > elektroniczną

    Tylko o 386 z 10 MB daje się odczytać. Tylko część materiału jest usunięta.
    Są jeszcze materiały dodatkowe.