  • 1. Data: 2021-07-13 08:00:54
    Temat: dell optiplex 5050 sff wyje wiatrak
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    dell optiplex 5050 sff wyje wiatrak przez 5 sekund
    przy restarcie windy.

    Co ciekawe nie wyje po pierwszym włączeniu.

    W biosie widzę tylko FAN zarzadzany przes OS i full power
    no wiec nawet nie ruszam tego ustawienia.

    Mam też optiplex 5040 sff ze starym dużym wiatraczkiem
    fi 80 i tam wszystko chodzi pieknie i cicho.

    Zachciało mi się nowoczesności ;)

    Macie może taki dell optiplex 5050 sff albo wyższy żeby porównać?

    --
    Piter

  • 2. Data: 2021-07-13 18:06:43
    Temat: Re: dell optiplex 5050 sff wyje wiatrak
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-07-13 o 08:00, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > Co ciekawe nie wyje po pierwszym włączeniu.
    >
    > W biosie widzę tylko FAN zarzadzany przes OS i full power
    > no wiec nawet nie ruszam tego ustawienia.

    dlaczego?

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2021-07-14 05:48:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:60edba11$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    user Irokez pisze tak:

    > dlaczego?

    w sensie nie ma żadnych profili wiatraka to nie ma co ustawiać.

    --
    Piter

  • 4. Data: 2021-07-16 19:19:36
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 13 Jul 2021 08:00:54 +0200, PiteR napisał(a):

    > Macie może taki dell optiplex 5050 sff albo wyższy żeby porównać?

    Jakieś mi przez ręce przeszły i ZTCW one tak mają. Jak włączasz, wiatrak
    procka startuje na pełnych obrotach i zwalnia za chwilę, czasem nawet
    staje. Może tak zrobiono żeby wyeliminować ewent. problem z rozruchem
    wiatraczka.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 5. Data: 2021-07-16 20:56:45
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > procka startuje na pełnych obrotach i zwalnia za chwilę, czasem nawet
    > staje. Może tak zrobiono żeby wyeliminować ewent. problem z rozruchem

    Laptop Della test taki miał wiatraka, jak pozytywnie nie przejdzie nie
    odpala się. Musiałem naprawiać.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2021-07-17 00:06:48
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-07-13, PiteR <e...@f...pl> wrote:
    > dell optiplex 5050 sff wyje wiatrak przez 5 sekund
    > przy restarcie windy.
    >
    > Co ciekawe nie wyje po pierwszym włączeniu.

    Wiele wyje przy restarcie, ale wtedy wyją też tuż po włączeniu. 5s to
    też jakoś długo prawdę mówiąc.

    --
    Marcin