  • 1. Data: 2021-07-11 11:09:57
    Temat: temperatura Kingston A2000 M.2-2280
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    hello

    Mam dysk Kingston A2000 500GB M.2-2280
    https://tinyurl.com/5887ucds

    w obudowie

    Dell Optiplex 5050 SFF
    https://www.youtube.com/watch?v=DElaDpN7bvs

    Crystal Disk Info pokazuje temp dysku 45'C

    Nie za dużo?

    hdd nad nim ma 37'C. Komp leży na płasko.

    --
    Piter

  • 2. Data: 2021-07-11 11:37:18
    Temat: Re: temperatura Kingston A2000 M.2-2280
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-07-11 o 11:09, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > Dell Optiplex 5050 SFF
    > https://www.youtube.com/watch?v=DElaDpN7bvs
    >
    > Crystal Disk Info pokazuje temp dysku 45'C

    Nie.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2021-07-14 10:11:08
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-07-11 11:09, PiteR wrote:
    > Dell Optiplex 5050 SFF
    > https://www.youtube.com/watch?v=DElaDpN7bvs
    >
    > Crystal Disk Info pokazuje temp dysku 45'C
    >
    > Nie za dużo?

    niespecjalnie, ale jak czujesz potrzebę to zawsze można założyć radiator
    przewidując upały czy intensywne wykorzystanie

  • 4. Data: 2021-07-14 22:15:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:scm66o$ojd$2$m4rkiz@news.chmurka.net>
    user m4rkiz pisze tak:

    > niespecjalnie, ale jak czujesz potrzebę to zawsze można założyć
    > radiator przewidując upały czy intensywne wykorzystanie

    są makabryczne upały może przeżyje ;)

    https://ibb.co/JmwcWBN

    --
    Piter

  • 5. Data: 2021-07-14 22:21:32
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-07-14 o 22:15, PiteR pisze:
    > in <news:scm66o$ojd$2$m4rkiz@news.chmurka.net>

    > są makabryczne upały może przeżyje ;)
    >
    > https://ibb.co/JmwcWBN

    oj tam marudzisz.
    NVMe tak ma, też mam A2000 w lapku i uważam że jest chłodny.
    Nudzący się Samsung EVO 970 ma obecnie 42 stopnie a jest w dużej budzie
    a nie w laptopie. Obok siedzi SSD na SATA Samsung EVO 840 i ma 28 stopni

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2021-07-14 22:28:27
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:60ef4747$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    user Irokez pisze tak:

> [...]
    > budzie a nie w laptopie.

    > Obok siedzi SSD na SATA Samsung EVO 840 i ma 28 stopni

    No właśnie, to lubię, 28 stopni

    Moja słomiana miłość do nvme właśnie przechodzi ochłodzenie ;)

    --
    Piter

  • 7. Data: 2021-07-27 07:34:15
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    On 14.07.2021 22:28, PiteR wrote:

    > No właśnie, to lubię, 28 stopni
    >
    > Moja słomiana miłość do nvme właśnie przechodzi ochłodzenie ;)

    Spróbuj go odłączyć od zasilania, na bank się ochłodzi, chociaż
    transfery i czasy dostępu zbliżą się do chłodnego HDD ;-)

    --
    pzdr
    Roman

  • 8. Data: 2021-07-27 07:38:12
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-07-27, Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> wrote:

    > Spróbuj go odłączyć od zasilania, na bank się ochłodzi, chociaż
    > transfery i czasy dostępu zbliżą się do chłodnego HDD ;-)

    Właśnie transfery zimnego mogą być znacząco szybsze. Powiedzmy taki
    500GB dysk. Jak dobrze zorganizujesz to przełożenie z jednego komputera
    do drugiego zająć może ze 20s, a 25GB/s to już coś jest.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2021-07-27 11:13:04
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    On 27.07.2021 07:38, Marcin Debowski wrote:

    > Właśnie transfery zimnego mogą być znacząco szybsze. Powiedzmy taki
    > 500GB dysk. Jak dobrze zorganizujesz to przełożenie z jednego komputera
    > do drugiego zająć może ze 20s, a 25GB/s to już coś jest.

    Chciałem tylko powiedzieć, że coś za coś, nie ma darmowych obiadków...
    ale Twoja wersja rzeczywistości też jest interesująca :-)

    --
    pzdr
    Roman