  • 1. Data: 2012-07-06 08:49:52
    Temat: dodatkowe opłaty
    Od: zbigniew <z...@u...uk>

    http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Dodatkowe-oplaty
    -za-telefon-na-karte-Klienci-beda-wsciekli,wid,14730
    862,wiadomosc.html?ticaid=1ec18

  • 2. Data: 2012-07-06 16:15:19
    Temat: Re: dodatkowe opłaty
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zbigniew" napisał w wiadomości
    >http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Dodatkowe-oplat
    y-za-telefon-na-karte-Klienci-beda-wsciekli,wid,1473
    0862,wiadomosc.html?ticaid=1ec18

    a tak swoja droga to czy ktos wie o co chodzi ?

    o pieniadze wprost chyba nie, bo zaowocowac moze to tylko ucieczka
    klientow, dorobic trzeba dodatkowe funkcje ... po co to wszystko ?

    Wydaje sie ze normalny zarzad by na to nie wpadl, w koncu to
    podstawowa funkcjonalnosc,.

    Takie drogie sie zrobily te serwisy automatyczne ze trzeba sciagnac
    troche kosztow z klientow ? Ktos naduzywa ?
    Chca zachecic do czegos innego ?
    Ale czego - przejscia na abo, ogladania reklam na ich stronie www,
    skorzystania z "podwojnego" doladowania, zakupu smartfona ?

    J.

  • 3. Data: 2012-07-06 17:09:13
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > Ale czego - przejscia na abo, ogladania reklam na ich stronie www,
    > skorzystania z "podwojnego" doladowania, zakupu smartfona ?

    era/tmobile nie ma nic dla klienta indywidualnego
    ze znajomych w erze mam tylko kilku abonamentowych pracowników dostawcy
    internetu

    w moim rejonie ok. 70% plus reszta to orange i play
    jakoś w moim rejonie wszyscy się zgadali na plusa ;p, nie ja
    era/tmobile to ze świeczką szukać, a teraz to już całkiem się dobili

    erator/

  • 4. Data: 2012-07-06 17:45:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >era/tmobile nie ma nic dla klienta indywidualnego
    >ze znajomych w erze mam tylko kilku abonamentowych pracowników

    Cos tam jednak ma, bo pare mln abonentow i uzytkownikow ma, w tym i np
    mnie.

    Ale ja nie o tym co ma, tylko co - postanowilo sie ich pozbyc ?
    Smierdza i trzeba ich wykurzyc ?

    Byc moze, bo takie pomysly to im jakby co dwa lata przychodza do glowy
    ... ale dziwne to troche.

    J.

  • 5. Data: 2012-07-06 18:39:38
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

> [...]
    > Ale czego - przejscia na abo, ogladania reklam na ich stronie www,
    > skorzystania z "podwojnego" doladowania, zakupu smartfona ?

    Nie wiem do czego chcą *tym* zachęcić, ale ja wczoraj dostałem SMS
    z informają, że od przyszłej środy "ułatwiają dostęp do bezpłatnej
    samoobsługi na itaktak.pl". Że niby nie trzeba będzie podawać
    sekretnego kodu. Na temat czterech groszy SMS-a mi nie przysłali.

    Może faktycznie ktoś w marketingu wymyślił sobie, że fajnie będzie,
    jak zaczną walić reklamami każdego, kto chce sprawdzić stan konta?
    Albo wręcz planują, że namówią klientów na smartfony z internetem
    do zaglądania na itaktak.pl.

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2012-07-06 23:58:21
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

> [...]
    > samoobsługi na itaktak.pl". Że niby nie trzeba będzie podawać
    > sekretnego kodu. Na temat czterech groszy SMS-a mi nie przysłali.

    U mnie podobnie, o ile nie identycznie. Wprawdzie wkurwiam sie na tony
    pierdół wszelakich typu "kup nowy brandzlofon i damy ci 12 sekund za darmo",
    ewentualnie z innymi "parametrami czasowymi", tak więc nawet widząc
    "demobil" w nagówku, wciskam od razu "skasuj" w swoim R320s. W każdym razie
    o "ułatwieniu" napisali, o 4 groszach nie dotarło (lub skasowałem bez
    czytania).

    > Może faktycznie ktoś w marketingu wymyślił sobie, że fajnie będzie,
    > jak zaczną walić reklamami każdego, kto chce sprawdzić stan konta?

    No, ludzie przecież nie mogą się reklam doczekać, po nocach nie śpią, bo
    muszą natychmiast przeczytać każdą, która nadejdzie :P

    > Albo wręcz planują, że namówią klientów na smartfony z internetem
    > do zaglądania na itaktak.pl.

    A ja mam Ericssona R320s, który sprawuje mi sie tak dobrze (choć bugi w
    firmware jak najbardziej ma), że mi absolutnie żadem
    smartfon-śmiardfon-piardfon-branzlofon nie jest potrzebny. Nawet ułamany
    zaczep baterii mnie nie zniechęca, skoczem okleiłem i kawałek izolacji z
    przewodu energetycznego 4mm2 włożyłem w rowek by bateria nie latała, trzyma
    się idealnie. Więc bym wolał, aby się odpimpali ode mnie z reklamami (z
    podobnego powodu zamierzam delikatnie ochrzanić HomeNet), pozostawiając
    jedynie wiadomości techniczne i ewentualnie organizacyjne.

    Skoro obywam się bez FB, bez Twittera, Blipa, NK jedynie z rozpędu, bo się
    ześmieciła, to po ch..olerę mi reklamy? Wolę dołożyć 20% do kosztów połączeń
    i mieć świety spokój. Ale dobra, ćśśś, bo jeszcze podpatrzą i wprowadzą...
    :)

    Hmm... to jak ja się tam logować będę? :))

  • 7. Data: 2012-07-07 11:35:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 6 Jul 2012 23:58:21 +0200, Anerys napisał(a):
    > Skoro obywam się bez FB, bez Twittera, Blipa, NK jedynie z rozpędu, bo się
    > ześmieciła, to po ch..olerę mi reklamy?

    A jak inaczej polecisz demobila znajomym ? :-)

    J.

  • 8. Data: 2012-07-07 11:37:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 06 Jul 2012 16:39:38 GMT, Jarosław Sokołowski napisał(a):
> [...]
    > samoobsługi na itaktak.pl". Że niby nie trzeba będzie podawać
    > sekretnego kodu. Na temat czterech groszy SMS-a mi nie przysłali.

    W abonamentach ulatwili rok temu. Bez pytania o zgode.

> [...]
    > jak zaczną walić reklamami każdego, kto chce sprawdzić stan konta?
    > Albo wręcz planują, że namówią klientów na smartfony z internetem

    w abo wystarczy m.t-mobile.pl i juz ci wyskakuje MiBOA :-)

    J.

  • 9. Data: 2012-07-07 14:39:57
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > W abonamentach ulatwili rok temu. Bez pytania o zgode.

    Też nie pytaja o zgodę. Jest tylko kilkudniowy termin na złożenie veta.

    > w abo wystarczy m.t-mobile.pl i juz ci wyskakuje MiBOA :-)

    "Witamy. Serwis mobilny jest dostępny wyłącznie z telefonów komórkowych
    w sieci T-Mobile. Prosimy skorzystać z Internetowego Biura Obsługi
    Abonenta www.iboa.pl."

    --
    Jarek

  • 10. Data: 2012-07-07 15:21:32
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    > A jak inaczej polecisz demobila znajomym ? :-)

    Na pewno nie w tak de(mo)bilny sposób, jak w reklamach... :P