  • 1. Data: 2012-07-10 14:18:19
    Temat: CLIP FSK - ile razy
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    jak nadawany jest CLIP w FSK ? Wiem, ze po 1. dzwonku, ale czy po
    nastepnych jest powtarzany czy tylko jeden jedyny raz?

    Czy jest wam znany chip, ktorym mozna odebrac i nadac CLIPa w FSK i
    zeby nie kosztowal zbyt wiele? A moze na jakims malym procku (atmelku
    ????)

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2012-07-10 17:35:02
    Temat: Re: CLIP FSK - ile razy
    Od: v...@o...pl

    > jak nadawany jest CLIP w FSK ? Wiem, ze po 1. dzwonku, ale czy po
    > nastepnych jest powtarzany czy tylko jeden jedyny raz?

    Tylko jeden raz po pierwszym dzwonku.

  • 3. Data: 2012-07-11 09:36:01
    Od: WTK <w...@w...rubikon.pl>

    Witam.

    > Czy jest wam znany chip, ktorym mozna odebrac i nadac CLIPa w FSK i
    > zeby nie kosztowal zbyt wiele? A moze na jakims malym procku (atmelku
    > ????)

    Aby to zrobić na małym procku trzeba najpierw zdekodować FSK. Można to
    zrobić w układzie typu wzmacniacz operacyjny i odpowiednie RC ale to
    zabawa. Można zastosować gotowy układzik, np. CMX612 użyty w kicie AVT5004.

  • 4. Data: 2012-07-11 13:11:14
    Od: a...@p...fm

    DO dobierania i nadawania CLIP musi być odbiornik jak i nadajnik FSK . Pytanie do
    czego i jak chcesz to wykorzystać. Wysyłanie CLIP do telefonu wiąże się z układem
    codec. Wiele codec ma juz wbudowany CLIP !

    Podaj szczegóły do czego chcesz wykorzystać odbieranie i wysyłanie CLIP ?
    a może wykorzystać jakać centrale telefoniczna.
    Z dobrych i tanich z CLIP sa www.elektronix.pl

  • 5. Data: 2012-07-11 23:11:59
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 11 Jul 2012 04:11:14 -0700 (PDT), a...@p...fm wrote:

> [...]
    codec. Wiele codec ma juz wbudowany CLIP !

    >Podaj szczegóły do czego chcesz wykorzystać odbieranie i wysyłanie CLIP ?

    - przychodzi sygnal dzwonienia
    - odbieram clipa
    - sprawdzam white/black list i decyzja co dalej
    - jak dalej to pomiedzy dzwonkami (sygnalami dzwonienia) dolaczam
    telefon/aparat do linii....leci kolejny dzwonek i wtedy nadaje clipa
    (po pierwszym dzwonku).

    - gdy decyzja wg clipa jest negatywna, to nie dolaczam aparatu do
    linii i nie wykrywa sygnalu dzwonienia. Ew. stucznie podnosze
    sluchawke i po chwili odkladam na widelki...

    gdy ja chce zadzwonic, to musze wykryc podniesienie sluchawki i wtedy
    dolaczam aparat do linii i "se" dzwonie.

    chcialbym zrobic taki filtr: jak nie ma clipa, lub wg white/black
    listy.

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2012-07-12 01:05:08
    Od: "Piotr C." <p...@m...re.move.this.com>

    a...@p...pl wrote:
    > chcialbym zrobic taki filtr: jak nie ma clipa, lub wg white/black
    > listy.

    Warto robić taką rzeźbe? To już całkiem poważne urządzenie się robi,
    wraz z oprogramowaniem, co masz automatycznie w voipie. Dodać do tego że
    już sama linia telefoniczna się średnio opłaca, to w zasadzie najlepsze
    wyjście to przeniesienie numeru do voipa.

    P.

  • 7. Data: 2012-07-12 12:25:33
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 12 Jul 2012 01:05:08 +0200, "Piotr C."

> [...]
    >już sama linia telefoniczna się średnio opłaca, to w zasadzie najlepsze
    >wyjście to przeniesienie numeru do voipa.

    a jest jakas bramka voip w ktorej mozna takie rzeczy poustawiac?

    --
    ThinkXtra

  • 8. Data: 2012-07-12 17:27:46
    Od: "Piotr C." <p...@m...re.move.this.com>

    a...@p...pl wrote:
    > a jest jakas bramka voip w ktorej mozna takie rzeczy poustawiac?
    Bramki nie znam (jakaś mała centralka z serii którą reklamuje zawsze
    ujawniający się troll adamtur@ - zapewne tak), ale z powodzeniem można
    to zrobić u operatora, np. w halonecie czy w ipfonie.

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2012-07-13 00:10:59
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 12 Jul 2012 17:27:46 +0200, "Piotr C."

    >Bramki nie znam (jakaś mała centralka z serii którą reklamuje zawsze
    >ujawniający się troll adamtur@ - zapewne tak), ale z powodzeniem można
    >to zrobić u operatora, np. w halonecie czy w ipfonie.

    mysle, ze najbardziej sensownym rozwiazaniem jest zrobienie tego we
    wlasnej skrzynce a nie na serwerze operatora voip, bo nie da sie
    obsluzyc w zaden sposob linii pstn (ktora przychodzi od strony linii
    tp/bramki gsm).

    --
    ThinkXtra

  • 10. Data: 2014-01-22 22:04:25
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Niektórzy operatorzy (ale czy w Polsce to nie wiem) moga nadawac przed pierwszym
    dzwonkiem.
    Sa dostepne "przystawki", które rozpoznaja CID, albo które odbieraja FSK i nadaja
    DTMF, lub na odwrót.

    -----