    From: Piotr <n...@m...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: domena z literówką - jak wykorzystać?
    Date: Thu, 23 Apr 2009 11:25:20 +0200

    Znalazłem fajną domenę z literówką, podobna do nazwy znanej firmy. Na
    razie zrobiłem pod nią przekierowanie 301 na mój serwis jednak jest on
    zupełnie w innym temacie. Pytanie o radę: na ile irytujące może być dla
    użytkownika, że przez źle wpisany adres owej firmy trafia na zupełnie
    inną stronę, jeśli odpowiedź jest, że mocno to jak inaczej tą domenę
    wykorzystać? Widziałem sporo takich domen gdzie zawartością są same
    reklamy AdSense ale żeby reklamy AdSense zadziałały, musi być jakaś
    zawartość... więc co tam ewentualnie wlepić?