  • 1. Data: 2009-06-24 17:48:31
    Temat: domofon
    Od: "wujek" <b...@a...pl>

    CZy może ktoś mi doradzic jak podłączyć domofon przy furtce z
    elektrozaczepem nie mam instrukcji i więc nie wiem jak się do tego
    zabrać -wystarczą jakieś ogólne wytyczne albo jak ktos posiada jakąś
    instrukcję przejrzystą to też nie pogardze tym bardziej że nie wiem nawet
    jakiej firmy to domofon ale pewnie jakieś ogólne normy sa postępowania
    dzięki-pozdrawiam wszystkich

    v...@w...pl

  • 2. Data: 2009-06-24 18:11:50
    Temat: Re: domofon
    Od: "awiesiek" <n...@c...tnmrgn.cy>

    Użytkownik "wujek" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > instrukcję przejrzystą to też nie pogardze tym bardziej że nie wiem nawet
    > jakiej firmy to domofon ale pewnie jakieś ogólne normy sa postępowania

    Uszanowanie

    Tu jest np. schemat połączeń , dość typowy .
    http://www.eltcrac.com.pl/produkcja/pdf/schematy/elt
    crac-schemat-z1u.pdf

    --
    awiesiek