  • 1. Data: 2012-08-09 11:29:44
    Temat: Promocja na africa twin rd07
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    Strzała.

    Jako że pilnie potrzebuje monete, zrobilem obnizke na afryke.
    Cena wydaje mi sie bardzo mocno atrakcyjna.
    Jak ktoś szuka AT to zapraszam

    pozdr
    newrom
    PS. promocje "sponsoruja" zlodziejskie stawki notariuszy.
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/show?id=M3278128
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 2. Data: 2012-08-09 12:39:55
    Temat: Re: Promocja na africa twin rd07
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 09 Aug 2012 11:29:44 +0200, Roman Niewiarowski napisał(a):

    > Strzała.
    >
    > Jako że pilnie potrzebuje monete, zrobilem obnizke na afryke.
    > Cena wydaje mi sie bardzo mocno atrakcyjna.
    > Jak ktoś szuka AT to zapraszam

    Tak z ciekawości, bo widziałem to ogłoszenie wiele razy. Sam to malowałeś?
    Zastanawiało mnie kto chciał się stać właścicielem najbrzydszej AT na
    świecie ;)

    --
    marcin

  • 3. Data: 2012-08-09 13:18:34
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-08-09 12:39, zly pisze:

    > Tak z ciekawości, bo widziałem to ogłoszenie wiele razy. Sam to malowałeś?

    Nie :)
    Cement malował, podobno miał to być kolor piaskowy. Ale chyba miał
    monitor rozkalibrowany gdy wybieral lakier ;)
    Ja mialem to przemalowac bo marzyło mi sie malowanie HRC z rd03, ale jak
    mialem do wyboru lakier albo pare dni na balkanach to wybieralem to
    drugie :-)

    > Zastanawiało mnie kto chciał się stać właścicielem najbrzydszej AT na
    > świecie ;)

    Na szczescie na lakierze sie nie jezdzi no i IMVHO taka jest ladniejsza
    niz fioletowo-zielona :)
    pozdr
    newrom