  • 1. Data: 2010-07-24 18:01:04
    Temat: dostęp do różnych galerii po zalogowaniu
    Od: "DawidP" <d...@i...eu>

    Witam
    Mam mam jakąś stronę w html, chciałbym żeby na podstronie załóżmy GALERIA
    znajdowały się pola do logowania dla konkretnych użytkowników, którzy
    mogliby obejżeć przeznaczoną tylko dla nich galerię. W skrócie: user A, pass
    AA, przekierowanie do pliku galeria_A.html, user B, pass BB, przekierowanie
    do pliku galeria_B.html, itd. Da się to jakoś w htmlu zrobić?
    Pozdrawiam
    DawidP

  • 2. Data: 2010-07-24 20:59:18
    Temat: Re: dostęp do różnych galerii po zalogowaniu
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    W dniu 2010-07-24 20:01, DawidP pisze:
> [...]
    > AA, przekierowanie do pliku galeria_A.html, user B, pass BB, przekierowanie
    > do pliku galeria_B.html, itd. Da się to jakoś w htmlu zrobić?

    W samym HTML nie, ale już za pomocą JavaScriptu tak. Wystarczy że hasło
    będzie nazwą pliku z galerii (lub jej zmieniającą częścią).
    Oczywistym minusem tego sposobu jest możliwość przesłania sobie linka do
    galerii bez logowania.

    Kolejna opcja to katalogi z dostępem na hasło (przy użyciu Apache).
    Każdy podkatalog dostępny jest po wpisaniu loginu i hasła.
    Rozwiązanie bezpieczne, choć lekko inwazyjne i wymaga dostępu do
    odpowiednich ustawień na serwerze.

    Większą kontrolę uzyskasz stosując języki server-side jak np. PHP lub
    ASP.NET

    Pozdrawiam.

    --
    Strony internetowe, sklepy internetowe.
    Pozycjonowanie i optymalizacja.

  • 3. Data: 2010-07-25 23:17:46
    Od: "DawidP" <d...@i...eu>

    Użytkownik "Daniel Stalica" <d...@s...info> napisał w wiadomości

> [...]
    > odpowiednich ustawień na serwerze.
    >
    > Większą kontrolę uzyskasz stosując języki server-side jak np. PHP lub

    a jest moze jakis darmowy CMS, ktory umozliwial by wykonanie takiego
    serwisu?
    - strona glowna tylko z miejscem na login i haslo
    - w zaleznosci od loginu/hasla odpala sie pozniej przypisana galeria
    Pozdr
    DawidP