  • 1. Data: 2009-01-31 10:22:21
    Temat: drukarka Lexmark Z1420 WIFI nie działa modół Wifi
    Od: "AnUbIs" <u...@w...pl>

    Ma ktoś tą drukarkę ?
    wg. instrukcji powinna palić się na przodzie kontrolka Wifi w tedy można
    skonfigurować go aby działał wewnętrzny print server Wifi.
    Kontrolka się nie pali, modół konfiguruje się w ten sposób że podłącza się
    kablem USB drukarkę do komputera i ten próbuje odszukać sieć ale to nie
    działa.
    Nie wiem czy aż 2 szt. trafiły mi się uszkodzone czy robie coś źle.

  • 2. Data: 2009-01-31 11:55:57
    Od: "AnUbIs" <u...@w...pl>

    ps. po naciśnięciu przycisku zasilania i przytrzymaniu 5 sekund drukuje się
    strona konfiguracyjna na której nie ma informacji o ustawieniach sieci i
    module Wifi jest natomiast napis:
    LAST ERROR : 62 06 AA 00 00 09.
    Jako ciekawostkę dodam że drukarki zostały wyprodukowane.. 03-30-07 ! choć
    są fizycznie nowe.

  • 3. Data: 2009-01-31 11:59:32
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    AnUbIs napisał/a:
> [...]
    > działa.
    > Nie wiem czy aż 2 szt. trafiły mi się uszkodzone czy robie coś źle.

    Sterowniki jakieś zainstalowałeś?

    --
    animka

  • 4. Data: 2009-01-31 15:54:46
    Od: "AnUbIs" <u...@w...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    AnUbIs napisał/a:
> [...]
    > działa.
    > Nie wiem czy aż 2 szt. trafiły mi się uszkodzone czy robie coś źle.

    Nie dziwne

  • 5. Data: 2009-02-01 00:31:19
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "AnUbIs" <u...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > działa.
    > Nie wiem czy aż 2 szt. trafiły mi się uszkodzone czy robie coś źle.
    Robisz źle. Po "wg." nie stawia się krpoki, "w tedy" pisze się razem, a
    "modół" przez "u" otwarte.

  • 6. Data: 2009-02-01 10:01:25
    Od: "AnUbIs" <u...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał w
    wiadomości news:gm2qg7$5mu$1@news.task.gda.pl...

    > Użytkownik "AnUbIs" <u...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Robisz źle. Po "wg." nie stawia się krpoki, "w tedy" pisze się razem, a
    > "modół" przez "u" otwarte.

    a co do drukarki ?