  • 1. Data: 2009-03-21 18:33:02
    Temat: drukarka nie drukuje
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    Witam

    Dostalem drukarke Epsona model stylus DX4250.( kolorowa
    atramentowa ),mrygala dioda braku tuszu,kupilem nowy,po wzmiance juz nic nie
    mryga i pokazuje ze wszystko jest ok...ale tak kolorowo nie jest..
    Drukarka ma zainstalowane sterowniki,komp ja widzi,podlaczona przez usb i na
    tym koniec..
    a wiec, po wlozeniu papieru widac ze magazynek z kolorami przesowa sie po
    papierze ,ale nic nie drukuje.. widac ze chce drukowac to co jest mu podane
    do druku ale mimo tego ,tylko tusz szaleje ...
    a wiec .. macie Panowie jakies pomysly co moze byc nie tak ?... niestety,nie
    mialem nigdy drukarki wiec ciezko mi powiedziec co jest nie tak :( nie
    wiem,zatkane wszystkie dysze ?.. pomozcie

    pozdrawiam

    CeZ__134

  • 2. Data: 2009-03-21 18:45:34
    Temat: Re: drukarka nie drukuje
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sat, 21 Mar 2009 19:33:02 +0100, CeZ__134 napisał(a):

> [...]
    > mialem nigdy drukarki wiec ciezko mi powiedziec co jest nie tak :( nie
    > wiem,zatkane wszystkie dysze ?.. pomozcie

    Zaschnięte głowice. Można próbować zdemontować i odmoczyć w ciepłej wodzie
    ewentualnie kupić specjalny zbiornik czyszczący zamiast tuszu, ale jak
    stała długo to duże prawdopodobieństwo, że nie pomoże. Wymiana głowicy
    zdecydowanie nieopłacalna.

  • 3. Data: 2009-03-21 19:20:50
    Od: Jurij Atarov <a...@c...gov>

    Pewnie trafiłeś na egzemplarz podobny do tego ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=pQGtucrJ8hM

  • 4. Data: 2009-03-21 20:09:02
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    CeZ__134 pisze:
> [...]
    > papierze ,ale nic nie drukuje.. widac ze chce drukowac to co jest mu podane
    > do druku ale mimo tego ,tylko tusz szaleje ...

    Odklej papierek przezroczysty z głowicy tuszu :-)

    --
    animka