  • 1. Data: 2009-03-21 14:34:19
    Temat: ThinkPad T23 i S-Video
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Muszę dość pilnie podłączyć wspomnianego, dość już leciwego laptopa do
    telewizora, który ma na przednim panelu wejście S-Video. Wziąłem kabel
    (został mi po Radeonie 9200), podłączyłem, włączam laptopa, staram się
    przełączać wejścia na pilocie tv i nic... Próbowałem ściągnąć sterowniki
    ze strony IBM - nic. Ogólnie mam wrażenie, że nie widzi wyjścia tv. W
    opcjach obrazu włączyłem drugi monitor, ale jak się wydaje system
    chciałby go widzieć pod wyjściem na monitor.

    Nie wiem, może potrzebuję dodatkowego softu, albo jak wiele rzeczy w
    ThinkPadach i tę trzeba aktywować kombinacją Fn+klawisz?

  • 2. Data: 2009-03-21 16:06:56
    Temat: Re: ThinkPad T23 i S-Video
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    Atlantis pisze:

    > Nie wiem, może potrzebuję dodatkowego softu, albo jak wiele rzeczy w
    > ThinkPadach i tę trzeba aktywować kombinacją Fn+klawisz?

    We właciwościach ekranu trzeba kliknąć opcję Settings->Advanced, a potem
    zakładkę S3Display i tam można aktywować wyjście S-Video, tv musi
    być fizycznie podłączony do komputera, żeby karta go wykryła.

    T.

  • 3. Data: 2009-03-21 18:17:13
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Tomasz Finke pisze:

> [...]
    > zakładkę S3Display i tam można aktywować wyjście S-Video, tv musi
    > być fizycznie podłączony do komputera, żeby karta go wykryła.

    Przy założeniu, że wątkodawca zainstalował sterowniki od IBM'a. Jak nie
    to polecam s3 chrome czy jakoś tak, mają więcej funkcji, ale oryginalne
    w obsłudze sa najprostsze.

  • 4. Data: 2009-03-21 18:28:59
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid>

    Tomasz Finke pisze:

> [...]
    > zakładkę S3Display i tam można aktywować wyjście S-Video, tv musi
    > być fizycznie podłączony do komputera, żeby karta go wykryła.

    ... i jeszcze trzeba pamiętać o różnicach w kabelkach S-Video Radeon
    versus Reszta Świata... do wygooglania sprawa. Dlatego też możliwe, że
    ta przejściówka od Radeona nie zadziała poprawnie z T23.

    Pozdr,
    Tomek

  • 5. Data: 2009-03-22 07:06:21
    Od: "muzzy4" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Nie wiem, może potrzebuję dodatkowego softu, albo jak wiele rzeczy w
    > ThinkPadach i tę trzeba aktywować kombinacją Fn+klawisz?

    Fn+F7 i przeskakuje kolejno po wyjsciach: LCD, D-SUB, S-Video. Napisalem tak
    na wszelki wypadek bo nie zrozumialem ostatinej wypowiedzi z Twojego posta,
    tzn nie wiem czy pytales czy spróbować, czy moze próbowałeś...

    pzdr
    Muzzy