  • 1. Data: 2009-03-04 17:46:33
    Temat: dwie karty dźwiękowe
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    mam pytanie z pogranicza sprzętu i oprogramowania...

    mam płytę główną z kartą dźwiękową, chciałbym dołożyć
    do niej drugą kartę dźwiękową... system windows xp,
    więc chyba powinno się udać... ale chciałbym, żeby na
    dołączonej karcie dźwiękowej działał tylko skype, a na
    tej z płyty głównej cała reszta...

    Ktoś tego próbował? jak to zrobić?

  • 2. Data: 2009-03-04 18:07:48
    Temat: Re: dwie karty dźwiękowe
    Od: Maru <m...@n...pl>

    identyfikator: 20040501 pisze:
> [...]
    > kartę dźwiękową... system windows xp, więc chyba powinno się udać... ale
    > chciałbym, żeby na dołączonej karcie dźwiękowej działał tylko skype, a

    Myślę, że najlepiej będzie założyć taką kartę i w ustawieniach np. skypa
    wybrać odpowiednie urządzenie We/Wy i powinno działać.

  • 3. Data: 2009-03-04 18:10:34
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w
    wiadomości news:gomeq3$ocd$1@news.onet.pl...
> [...]
    > dźwiękową... system windows xp, więc chyba powinno się udać... ale
    > chciałbym, żeby na dołączonej karcie dźwiękowej działał tylko skype, a na

    tak spokojnie,
    ustawiasz w skype urządzenie we/wy inne niż domyślne w windows i działa

  • 4. Data: 2009-03-04 18:22:14
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    > ustawiasz w skype urządzenie we/wy inne niż domyślne
    > w windows i działa

    sory ale nie wiem ;o)
    gdzie ustawia się windowsie domyślną kartę dźwiękową?
    XP

  • 5. Data: 2009-03-04 18:43:43
    Od: "UBA..." <u...@W...pl>

> [...]
    > dźwiękową... system windows xp, więc chyba powinno się udać... ale
    > chciałbym, żeby na dołączonej karcie dźwiękowej działał tylko skype, a na

    odwrotnie nie bedzie lepiej?

  • 6. Data: 2009-03-04 19:08:10
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik "UBA..." <u...@W...pl> napisał w wiadomości

    > odwrotnie nie bedzie lepiej?

    ustawiasz tow palenu steroania/ dzwieki i zakładka audio

  • 7. Data: 2009-03-04 20:16:56
    Od: "maX" <aver@_out_of_spam_interia.pl>

> [...]
    > dźwiękową... system windows xp, więc chyba powinno się udać... ale
    > chciałbym, żeby na dołączonej karcie dźwiękowej działał tylko skype, a na

    Jeśli to w miarę nowa płyta gówna (z dźwiękówką Realteka serii 88x) to
    softwarowo obsługuje tryb 7.1+2 (widziane przez Windows jako 2 oddzielne
    karty dźwiękowe). Te dodatkowe 2 kanały stereo podłącza sie wtedy do
    przedniego panelu, do słuchawek (Skype).

  • 8. Data: 2009-03-04 21:52:18
    Od: btn <w...@b...pl>

> [...]
    > kartę dźwiękową... system windows xp, więc chyba powinno się udać... ale
    > chciałbym, żeby na dołączonej karcie dźwiękowej działał tylko skype, a

    Posiadam dwie karty dźwiękowe (integr i na pci). Na integracie mam
    właśnie skype (w ustawieniach zaznaczone żeby korzystał z tej karty) -
    podczas używania skype wyłącza się co jakiś czas. Może to wina programu,
    raczej na pewno ale licz się z podobnymi przypadkami.