  • 1. Data: 2011-05-08 11:41:19
    Temat: dysk do ADB 2850ST
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Od kilku dni mam "N" z dekoderem ITI-2850ST. Czas kupić do niego dysk.
    Ważne, mżeby był cichy i wyłączał się po wyłączeniu /standby/ dekodera.
    Przegldając fora trafiłem na propozycje:

    A-Data Classic CH94 ACH94-500GU-CWH 500GB
    http://www.chip.pl/testy/pamieci-masowe/dyski-twarde
    -zewnetrzne-25-cala/a-data-classic-ch94-ach94-500gu-
    cwh-500gb/specification?switch_t=t

    Adata ASH93-640GU-CRD 640GB
    http://www.oleole.pl/dyski-twarde/adata-ash93-640gu-
    crd-640gb.bhtml?from=skapiec

    Samsung S2 Portable HXMU064DA 640GB
    http://www.chip.pl/testy/pamieci-masowe/dyski-twarde
    -zewnetrzne-25-cala/samsung-s2-portable-hxmu064da-64
    0gb/specification?switch_t=t3

    Adata ASH93-500GU-CYL 500GB
    http://www.euro.com.pl/dyski-twarde/adata-ash93-500g
    u-cyl-500gb.bhtml?utm_source=biuletyn&utm_medium=ema
    il&utm_content=DG_4_2_dysk_twardy&utm_campaign=2010-
    12-03_B_prezenty_dla_niej_niego&from=newsletter#opis

    Macie któryś z tych dysków ? Mogę prosić o poradę? Ważne, żeby był cichy i
    dobrze, żeby nie miał obudowy zbyt futurystycznej, ponieważ obok białego
    dekodera będzie wyglądał trochę głupio.

    ASH 93 ma kolorową/gumową obudowę, ale gdyby się okazało, że jest bardzo
    cichy,niezawodny, wyłącza się razem z dekoderem to może go schowam gdzieś z
    tyłu dekodera..
    Pojemność 500-640 GB.

  • 2. Data: 2011-05-08 11:53:46
    Temat: Re: dysk do ADB 2850ST
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-05-08 13:41, Marek pisze:
    > Od kilku dni mam "N" z dekoderem ITI-2850ST. Czas kupić do niego dysk.
    > Ważne, mżeby był cichy i wyłączał się po wyłączeniu /standby/ dekodera.
    > Pojemność 500-640 GB.
    Raczej bądź bardzo ostrożny w szukaniu dysków 2.5" - nie każdy chce
    chodzić na pojedynczym zasilaniu z dekodera i dzieją się cuda, a w
    dodatku zasilacz dekodera i tak już chodzi na granicy wydajności.
    Bezpieczniej będzie wziąść dowolny (80-1000GB) dysk w obudowie 3.5" z
    własnym oddzielnym zasilaczem. Usypiać się dysk i tak powinien - w razie
    czego najpierw podłącz do komputera i skonfiguruj (hdparm) usypianie
    dysku po pewnym czasie, powinien zapamiętać.

    http://nanokarrin.com/tnkforum/viewtopic.php?t=635

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 3. Data: 2011-05-09 06:27:37
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-05-08, o godz. 13:41:19
    Marek <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Od kilku dni mam "N" z dekoderem ITI-2850ST. Czas kupić do niego dysk.
    > Ważne, mżeby był cichy i wyłączał się po wyłączeniu /standby/
    > dekodera. Przegldając fora trafiłem na propozycje:

    Oprócz pytanie forach spróbuj zadać pytanie producentowi. Tak się składa
    że największe centrum badawczo-rozwojowe ADB jest w Zielonej Górze a
    ludzie tam mili poza pewną księgową. ;-)

    Zdrówko