  • 1. Data: 2011-05-08 09:26:00
    Temat: plyta 775 do OC dla quadow 45nm
    Od: dziobashugo <b...@c...pl>

    Witam
    Jaka polecicie plyte na socket 775 do krecenia q8300?
    Obecnie mam foxconna p35a-s. 2 rdzeniowe cpu kreci super, ale z 4ma
    jest lipa.

    Wymagania to:
    -obsluga ddr2 (przynajmniej 4x2GB)
    -dobre oc dla quadow
    -IDE

    Dodatkowym atutem, acz nie koniecznie to LPT i COM, dobre chlodzenie
    sekcji zailajacej i chipsetu

    Myslalem o czyms w miare tanim ma P45 (choc nie koniecznie)
    MSI P45 neo2
    Foxconn P45A
    Cena do 250 za uzywke (max 300, choc nie wiem czy warto tyle inwestowac
    w 775). Co polecicie?

  • 2. Data: 2011-05-10 13:47:06
    Temat: Re: plyta 775 do OC dla quadow 45nm
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    Użytkownik "dziobashugo" <b...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Jaka polecicie plyte na socket 775 do krecenia q8300?
    > Obecnie mam foxconna p35a-s. 2 rdzeniowe cpu kreci super, ale z 4ma
    > jest lipa.

    obecnie na rynku pozostała sama lipa pod ten socket.
    http://www.proline.pl/?g=P%B3yty+g%B3%F3wne&kat=P%B3
    yty+g%B3%F3wne+Intel+socket+775
    Można próbować kręcić ale po co ?

  • 3. Data: 2011-05-10 14:52:51
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Doxent" napisał w wiadomości grup
    > Można próbować kręcić ale po co ?

    Żeby komputer szybciej chodził.

  • 4. Data: 2011-05-10 15:16:09
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Tue, 10 May 2011 16:52:51 +0200, qwerty napisał(a):

    > Żeby komputer szybciej chodził.

    Komputer to najlepiej jak stoi w miejscu.

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 5. Data: 2011-05-10 23:45:20
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    > Witam
    > Jaka polecicie plyte na socket 775 do krecenia q8300?

    Używek nie polecam. Są bardzo drogie a na ogół ich życia jest max 4-5 lat przy
    intensywnej eksploatacji.
    Każda płyta gigabyta da ci możliwość kręcenia procesora. Im droższa tym lepsze
    rezultaty.