  • 11. Data: 2009-04-09 12:43:38
    Temat: Re: dziwne problemy z dyskami
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    news:griual$biu$1@news.task.gda.pl...

    > Użytkownik "DD" <d...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > smart w biosie byl na auto, teraz wlaczylem na stale
    > jako ze to seagate'y sciagnalem sea tools, dyski z powodzeniem przeszly
    > wszystkie testy jakie uruchomilem w tym programie, natomiast aby bylo
    > weselej, niemoge skopiowac niektorych plikow z jednego z dyskow, jutro
    > bede kombinowal dalej

    To tym bardziej wygląda na zasilacz i jego niestabilną pracę.

  • 12. Data: 2009-04-09 12:50:49
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał w
    wiadomości news:grkl4o$gnq$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Ale ktore przerabiales? Feel-e czy MC ?

    przeciez to jedno i to samo, firma modecome, a typ zasilacza feel - cos tam cos
    tam

  • 13. Data: 2009-04-09 12:52:34
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To tym bardziej wygląda na zasilacz i jego niestabilną pracę.

    wyglada tak jakby sypal sie system plikow, dysk jako hardware jest ok, a co jest
    przyczyna takich sytuacji?
    byc moze zasilacz, mam nadzieje ze podmianka rozwiaze sprawe

  • 14. Data: 2009-04-09 13:58:58
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    szerszen pisze:

    > przeciez to jedno i to samo, firma modecome, a typ zasilacza feel - cos
    > tam cos tam

    No to sie mylisz. To sa zupelnie inne serie. MC to bardzo przyzwoity
    zasilacz, Feel niekoniecznie

  • 15. Data: 2009-04-09 14:02:18
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał w
    wiadomości news:grkv31$aqc$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > No to sie mylisz. To sa zupelnie inne serie. MC to bardzo przyzwoity zasilacz,
    > Feel niekoniecznie

    no mozliwe, mowie o tym co stoi na naklejce na zasilaczu, a tam tak jest ;)