  • 1. Data: 2009-04-08 10:29:54
    Temat: nazwa kabla
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Cześć,

    Szukam kabla 2-żyłowego do połączenia wyjścia SPDIF OUT na płycie
    głównej z wejściem SPDIF IN na karcie graficznej. Jak się nazywa taki
    kabelek?

    Pozdrawiam,
    Leszek

  • 2. Data: 2009-04-08 13:37:43
    Temat: Re: nazwa kabla
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    tutaj poczytaj mozna dowiedzieć sie czego potrzebujesz- na dole masz miejsce
    gdzie moze to kupisz. http://spdif.pl/spdif-jack-rca.htm

  • 3. Data: 2009-04-08 13:55:43
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    BETON pisze:
    > tutaj poczytaj mozna dowiedzieć sie czego potrzebujesz- na dole masz
    > miejsce gdzie moze to kupisz. http://spdif.pl/spdif-jack-rca.htm

    Ale mi nie chodzi o taki kabel z okrągłą końcówką, tylko o zwykły
    dwużyłowy z gniazdkami po obu stronach na 2 piny.

  • 4. Data: 2009-04-08 14:33:50
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Szukam kabla 2-żyłowego do połączenia wyjścia SPDIF OUT na płycie głównej z
    > wejściem SPDIF IN na karcie graficznej. Jak się nazywa taki kabelek?

    jezeli potrzebujesz zwykly dwuzylowy kabelek ze zwyklymi wtyczkami to
    najprosciej bedzie uzyc kabelek stosowany jako analogowe audio do cdromow
    wystarczy sobie czyms ostrym przyciac w miare potrzeb

  • 5. Data: 2009-04-08 14:39:19
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    tg pisze:

    > jezeli potrzebujesz zwykly dwuzylowy kabelek ze zwyklymi wtyczkami to
    > najprosciej bedzie uzyc kabelek stosowany jako analogowe audio do cdromow
    > wystarczy sobie czyms ostrym przyciac w miare potrzeb

    ale nie mam takiego kabelka,

    nie wiesz, jak to się nazywa na allegro?

  • 6. Data: 2009-04-08 14:41:09
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Leszek pisze:

    > ale nie mam takiego kabelka,
    >
    > nie wiesz, jak to się nazywa na allegro?

    ten kabelek wygląda tak, jak dole tej strony:

    http://forum.pclab.pl/lofiversion/index.php?t338015.
    html

  • 7. Data: 2009-04-08 15:33:35
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    > ale nie mam takiego kabelka,
    > nie wiesz, jak to się nazywa na allegro?
    > ten kabelek wygląda tak, jak dole tej strony:

    ja dostalem do karty graficznej, nigdy nie widzialem takiego
    w sklepach/na allegro, ale nie szukalem,

    kable audio do cd kupisz na allegro bez problemow i to od zlotowki