  • 1. Data: 2009-03-04 23:37:22
    Temat: plus - zgubiona karta sim
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Czy jest w plusie mozliwosc uzyskania nowej karty sim w zamian
    za zgubiona za cene nizsza niz 61zl z VAT? Umowa abonamentowa,
    juz bez cyrografu.
    Aby ominac oplate widze mozliwosc przeniesienia numeru do innej
    sieci, ale wolalbym pozostac w plusie.

    a.

  • 2. Data: 2009-03-05 14:17:41
    Temat: Re: plus - zgubiona karta sim
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > juz bez cyrografu.
    > Aby ominac oplate widze mozliwosc przeniesienia numeru do innej

    A widzisz oplate 61 zl z VAT za przeniesienei do innej sieci?
    Ladne mi ominiecie :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-03-05 19:29:54
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    SDD <s...@t...pl> wrote:

    > A widzisz oplate 61 zl z VAT za przeniesienei do innej sieci?
    > Ladne mi ominiecie :)

    Zazwyczaj opłatę za przeniesienie ponosi sieć przejmująca (przynajmniej
    tak było gdy przenosiłem Idea->Plus).

    a.

  • 4. Data: 2009-03-05 20:36:39
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Zazwyczaj opłatę za przeniesienie ponosi sieć przejmująca (przynajmniej
    > tak było gdy przenosiłem Idea->Plus).

    Ja przenosilem TPSA -> Era i zaplacilem TPSA 61 zl.
    Moze u Ciebie byla jakas promocja

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-03-06 20:22:36
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Zazwyczaj opłatę za przeniesienie ponosi sieć przejmująca (przynajmniej
    > tak było gdy przenosiłem Idea->Plus).

    To chyba ci to Plus zasponsorował, bo normalnie to abonent ponosi koszty
    przenosin.