  • 1. Data: 2009-03-11 21:42:35
    Temat: eagle
    Od: Marek S <s...@p...onet.pl>

    Witam
    czy ktoś moze mi podesłać jakiś kurs do eagle po polsku ? dziękuje z gory.

  • 2. Data: 2009-03-11 22:24:54
    Temat: Re: eagle
    Od: Aa <A...@a...pl>

    > czy ktoś moze mi podesłać jakiś kurs do eagle po polsku ? dziękuje z gory.

    Książka "Eagle" z wyd. BTC

    pzdr,
    Aa

  • 3. Data: 2009-03-11 22:27:20
    Od: Marek S <s...@p...onet.pl>

    Aa pisze:

    > Książka "Eagle" z wyd. BTC
    >
    > pzdr,
    > Aa
    juz nie maja widzialem ze jest

  • 4. Data: 2009-03-12 09:20:53
    Od: <k...@w...pl>

    Narzekasz

    http://www.allegro.pl/item572909683_eagle_pierwsze_k
    roki_btc.html

  • 5. Data: 2009-03-12 11:44:44
    Od: Adam Jurkiewicz <imie.nazwisko@p.......k.pl>

    Marek S wrote:
    > czy ktoś moze mi podesłać jakiś kurs do eagle po polsku ? dziękuje z gory.

    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=260
    4458#2604458

    --
    Adam Jurkiewicz
    www: http://www.protronik.pl/

  • 6. Data: 2009-03-13 10:09:56
    Od: "Zenek" <z...@z...pl>

    Kiedyś Pelos napisał artykuł dla bodajże EP.
    Kurs Eagle
    Ja się z tego naumiałem poszukaj pelosa napisz do niego maila
    może Ci podeśle
    Jak nie będzie tego miał to ja to mam
    Ale dopuki mi nie udzieli błogosławieństwa to Ci go nie wyśle.