  • 1. Data: 2023-07-17 20:07:34
    Temat: [elektryki] I po co to?
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    http://niusy.pl/@biznes.interia.pl/apg

    "Wiadomo już też, że każda ze stacji ładowania zamontowana na
    parkingu Biedronki będzie operowała mocą 120 kW, co pozwoli w ciągu
    niecałych pół godziny naładować w pełni baterię samochodu o pojemności
    50 kWh. Biedronka planuje takie rozmieszczenie stacji ładowania w
    Polsce, by możliwe było poruszanie się po kraju, korzystając wyłącznie z
    ładowarek na jej parkingach. Oznacza to, co zresztą podkreślają
    przedstawiciele sieci, że ładowarki pojawią się także w mniejszych
    miastach."

    Ale pierdoły. Ładowarki 120kW są potrzebne przy trasie a nie
    spożywczaku. Do podładowania samochodu podczas zakupów wystarczy zwykłe
    gniazdko. Ile będzie kosztował prąd w tych ładowarkach.

  • 2. Data: 2023-07-17 20:25:37
    Temat: Re: [elektryki] I po co to?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.07.2023 o 20:07, io pisze:

    > Ale pierdoły. Ładowarki 120kW są potrzebne przy trasie a nie
    > spożywczaku.

    Ładowarki o dużej mocy są potrzebne wszędzie i w ilości dystrybutorów 10
    krotnie większej niż obecnie na stacjach beznynowych (jeśli
    elektromobilność nie ma być ponurym żartem). Co to kurwa za myślenie, że
    na osiedlu masz mieć stację benzynową co jak się ustawisz w
    kilkugodzinną kolejką to wystarczy ci od biedy na dojechanie do większej
    stacji benzynowej.

    > Ile będzie kosztował prąd w tych ładowarkach.

    Tyle że taniej będzie dizlem nie mówiąc o LPG.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 3. Data: 2023-07-17 20:38:31
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 17.07.2023 o 20:25, Shrek pisze:

> [...]
    > na osiedlu masz mieć stację benzynową co jak się ustawisz w
    > kilkugodzinną kolejką to wystarczy ci od biedy na dojechanie do większej

    Nie są. Mam elektryka to wiem, gdzie mi stacja potrzebna a gdzie mi
    wystarczy gniazdko.

    > Tyle że taniej będzie dizlem nie mówiąc o LPG.

    Szczególnie w szpitalu.

  • 4. Data: 2023-07-17 20:56:56
    Temat: Re: kretynek reklamuje portal
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 17.07.2023 o 20:07, io pisze:

    > http://niusy.pl/@biznes.interia.pl/apg

    Znowu kretynku reklamujesz ten portal.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2023-07-17 21:17:02
    Od: _Master_ <...@...pl>

    abyś płacił więcej i miał mniejszy dostęp do samochodu.

    To jest zaplanowana strategia.

    Później się skrytykuje złego obywatela że nie kupuje elektryka a pod
    biedronką miał ładowarkę ;-)

  • 6. Data: 2023-07-17 21:43:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.07.2023 o 20:38, io pisze:

    > Nie są. Mam elektryka to wiem,

    Przykleiło się gówno do okrętu i krzyczy płyniemy!

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 7. Data: 2023-07-18 21:27:51
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 17.07.2023 21:17, _Master_ wrote:
    > abyś płacił więcej i miał mniejszy dostęp do samochodu.
    >
    > To jest zaplanowana strategia.
    >
    > Później się skrytykuje złego obywatela że nie kupuje elektryka a pod
    > biedronką miał ładowarkę ;-)

    Jeronimo Martins realizuje politykę partii?

  • 8. Data: 2023-07-19 00:18:03
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-07-18 o 21:27, Uncle Pete pisze:
    > Jeronimo Martins realizuje politykę partii?

    Jeśli ma z tego korzyści to realizuje.

    Może nawet nie wiedzieć że realizuje a realizować ;-)

  • 9. Data: 2023-07-19 09:41:17
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 18.07.2023 o 21:27, Uncle Pete pisze:

    > Jeronimo Martins realizuje politykę partii?

    Nie dopłacą mu czasem do tego ze wspólnego koryta?

  • 10. Data: 2023-07-19 21:58:28
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 19.07.2023 09:41, io wrote:

    > Nie dopłacą mu czasem do tego ze wspólnego koryta?

    Bardziej podejrzewam to, niż urojenia Konfy.