  • 1. Data: 2020-08-30 06:44:35
    Temat: fajny samochód
    Od: robot <r...@o...pl>

    Ktoś tu pytał co to jest fajny samochód.
    Oczywiście, jeżeli ktoś zadaje takie pytanie, to nigdy tego nie pojmie.

    Mimo wszystko podaje kilka przykładow.

    https://ibb.co/NLf97K0
    https://ibb.co/brgHg79
    https://ibb.co/1ZjJKt6
    https://ibb.co/PY6NrGm
    https://ibb.co/KD18Z1b
    https://youtu.be/KsLi7HgSuhI

  • 2. Data: 2020-08-30 10:50:49
    Temat: Re: fajny samochód
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-08-30 o 06:44, robot pisze:

    > Ktoś tu pytał co to jest fajny samochód.
    > Oczywiście, jeżeli ktoś zadaje takie pytanie, to nigdy tego nie pojmie.

> [...]

    Serwer ibb.co odrzucił połączenie.

    > https://youtu.be/KsLi7HgSuhI

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2020-08-30 11:55:30
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 30.08.2020 o 10:50, RadoslawF pisze:

    > Serwer ibb.co odrzucił połączenie.

    Dziwne.

  • 4. Data: 2020-08-30 15:13:56
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Ktoś tu pytał co to jest fajny samochód.
    > Oczywiście, jeżeli ktoś zadaje takie pytanie, to nigdy tego nie pojmie.

> [...]

    Fajność ma różne znaczenie i dla każdego inne. Z tych mniej
    udziwnionych to chciałbym tym pojeździć
    https://cdn.motor1.com/images/mgl/mGEPq/s1/lamborghi
    ni-lm002-6x6-rendering.jpg
    Wojtek

  • 5. Data: 2020-08-30 16:28:29
    Od: adam <a...@a...pl>

    > chciałbym tym pojeździć
    > https://cdn.motor1.com/images/mgl/mGEPq/s1/lamborghi
    ni-lm002-6x6-rendering.jpg
    A taki był widziany niedawno w płd Polsce.
    https://www.youtube.com/watch?v=l-J6K6cDFOc

    Ta Pani sprzedała wszystko i to będzie jej dom przez najbliższe
    paręnaście lat.

  • 6. Data: 2020-08-30 16:36:01
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 30.08.2020 o 15:13, wowa pisze:

    > Fajność ma różne znaczenie i dla każdego inne.

    Ja bym powiedział, że jest pewna ilość samochodów fajnych,
    i pewna ilość samochodów niefajnych.
    I z tych fajnych każdy może wybrać to co lubi najbardziej.

    > /mgl/mGEPq/s1/lamborghini-lm002-6x6-rendering.jpg

    Fajny.

  • 7. Data: 2020-08-30 16:57:47
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-08-30 o 16:28, adam pisze:

> [...]
    > https://www.youtube.com/watch?v=l-J6K6cDFOc
    >
    > Ta Pani sprzedała wszystko i to będzie jej dom przez najbliższe

    Chętnie bym zobaczył jak w tym "domu" zmienia koło i jak wyprowadza
    i wprowadza quada do garażu.

    Z punktu widzenia kierowcy to popełniła sporą gafę, jak na wóz szosowy
    za ciężki i za dużo osi, jak na wóz terenowy za długi, za ciężki
    i za dużo osi.
    Trochę tak to wygląda jakby kupiła największy jaki znalazła w ofercie.
    Ale może nie mam racji.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2020-08-30 17:55:52
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-08-30 o 16:57, RadoslawF pisze:

> [...]
    > i za dużo osi.
    > Trochę tak to wygląda jakby kupiła największy jaki znalazła w ofercie.

    Do jazdy po Australii jak znalazł.

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2020-08-30 18:45:59
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-08-30 o 17:55, Irokez pisze:

    > Do jazdy po Australii jak znalazł.

    Kierownica po niewłaściwej stronie, a przepisy odnośnie wwozu aut mają
    takie że lepiej coś kupić lub wynająć na miejscu.
    Najbliższy piaszczysty teren pod takie auto ma w Maroku.
    Tyle że najpierw musi dojechać ponad tysiąc kilometrów do Hiszpanii
    i tam ma już prom do Maroka. :-)

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2020-08-31 08:21:13
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, RadoslawF.
    On 30.08.2020 18:45 you wrote:

> [...]
    > piaszczysty teren pod takie auto ma w Maroku. Tyle że najpierw musi
    > dojechać ponad tysiąc kilometrów do Hiszpanii i tam ma już prom do

    Zniknąłeś pustynię błędowską. Chociaż to pustynia tylko z nazwy, to
    jednak trochę piachu tam jest.

    --
    Pete