  • 1. Data: 2020-08-28 23:15:04
    Temat: the final countdown
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Czy benzyna zapali po 247 dniach stania? Któż to wie?
    Opony pewnie kwadratowe :/

    Mój wegierski kolega odpalił pastucha B6 w tedejku po 10 miesiącach.
    Akumulator niestety był już do wyrzucenia. Od razu wziął taxi i do
    sklepu po nowy.

    J. covid.

    Nie otake Polske walczylyśmy.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG klimy
    smrodu kawy z Costa i Starbucks

  • 2. Data: 2020-08-29 09:12:50
    Temat: Re: the final countdown
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-08-28 o 23:15, PiteR pisze:
    > Czy benzyna zapali po 247 dniach stania? Któż to wie?

    Jakieś teorie dlaczego nie?
    (nie licząc aku które pewnie rozładowało się do dna)
    (tak, odpalałem 3.14 x drzwi po takim okresie)

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2020-08-29 10:38:46
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    PiteR pisze:
    > Czy benzyna zapali po 247 dniach stania? Któż to wie?
    > Opony pewnie kwadratowe :/

    Bez problemu powinien.
    Oczywiście trzeba zadbać o zasilanie, sprawdzić czy coś nie zamieszkało
    w środku. Opony jak nie były zaniedbane, to spokojnie mogą nadawać się
    do eksploatacji.
    Ibiza 1.5 z 92 roku po 10 latach eksploatacji i postoju prawie 2 letnim
    pod domem, zapaliła za pierwszym, nawet niespecjalnie długim kręceniem i
    co ciekawe, nie miała czkawki. To bardzo dobry samochód pod względem
    napędu był (tylko napędu, buda tragedia). Niestety skończył na drzewie,
    choć nie z własnego powodu.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 4. Data: 2020-08-29 11:10:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 28 Aug 2020 22:15:04 +0100, PiteR

    > Opony pewnie kwadratowe :/

    Jak nie stał na flaku to nie powinny.
    Ja bym się bardziej o zaciski obawiał.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 5. Data: 2020-08-29 11:18:00
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5f49ffe7$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
    user Irokez pisze tak:

    > Jakieś teorie dlaczego nie?

    może pompe paliwa strzelił (choć chyba bak nie był suchy)

    olej świeży 700km

    > (nie licząc aku które pewnie rozładowało się do dna)

    może nie, klemy zdjęte

    > (tak, odpalałem 3.14 x drzwi po takim okresie)

    dzięki chłopaki za dobre słowo :)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 6. Data: 2020-08-29 11:20:25
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1u32xr55i223j.dlg@myjk.org>
    user Myjk pisze tak:

    > Ja bym się bardziej o zaciski obawiał.

    zaciski tylne zawsze rozbieram
    a przednie tylko odsuwam czy się ruszą klocki.

  • 7. Data: 2020-08-29 12:09:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.08.2020 o 23:15, PiteR pisze:
    > Czy benzyna zapali po 247 dniach stania? Któż to wie?
    > Opony pewnie kwadratowe :/

    Niekoniecznie jak nie stał na flaku. Natomiast raczej na 100% odpalanie
    na kablach i jak był zostawiony na ręcznym to może nie odpuścić. Tak czy
    inaczej na początek pewnie z 500m na gazie i hamulcu jednocześnie żeby
    doczyścić tarcze, potem pojedzić i sprawdzić czy tarcze nie zaczynają
    świecić;) Następnego dnia pojeżdzić i po prostu ręką sprawdzić czy felgi
    nie zgrzane.

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2020-08-29 18:50:39
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-08-29 o 11:10, Myjk pisze:
    > Fri, 28 Aug 2020 22:15:04 +0100, PiteR

    > Jak nie stał na flaku to nie powinny.
    > Ja bym się bardziej o zaciski obawiał.

    a tam zaciski.
    Tarcze "szlifowałem" przez wiele hamowań aż rdzę zdarłem ;)

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2020-09-01 10:24:07
    Od: K <n...@e...com>

    On 28/08/2020 22:15, PiteR wrote:
> [...]
    >
    > Mój wegierski kolega odpalił pastucha B6 w tedejku po 10 miesiącach.
    > Akumulator niestety był już do wyrzucenia. Od razu wziął taxi i do

    Swoj poprzedni odpalilem po pieciu miesiacach i po kilku dniach padl
    akumulator. Oprocz tego od stania odplyw pod filtrem kabinowym zarosl
    mchem i mialem kaluze pod nogami pasazera po kazdym deszczu. Oprocz tego
    asekuracyjnie wymienilem i filtry.

  • 10. Data: 2020-09-01 10:24:38
    Od: K <n...@e...com>

    On 01/09/2020 09:24, K wrote:

> [...]
    > akumulator. Oprocz tego od stania odplyw pod filtrem kabinowym zarosl
    > mchem i mialem kaluze pod nogami pasazera po kazdym deszczu. Oprocz tego

    Akumlator mial juz 7 lat.