  • 1. Data: 2010-03-13 23:29:19
    Temat: falujce obroty na benzynie, na gazie ok - mechanik mówi, że to 100% przez...
    Od: PiotrMDC <p...@g...com>

    Witam,
    mam falujce obroty na benzynie, na gazie ok - mysle jak nic silnik
    krokowy, bylem sie upewnic u mechanika, a on mówi, że to 100% przez
    zalożenie gazu. Instalacja jest II eneracji przełączana po
    przekroczeniu 2000obr. on mowi, ze to przez instalacje, upewnilo go
    to, ze przelacza sie w zaleznosci od ilosci obrotow :/ czy to
    mozliwe??
    faktycznie to falowanie zbieglo sie w czasie z zalozeniem instalacji,
    ale dziwne to mi sie wydaje :/
    czy jechac do gazownika, czy innego mechanika?? :)
    Pozdrawiam,
    piotr

  • 2. Data: 2010-03-14 12:18:35
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    Użytkownik "PiotrMDC" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    ja bym pojechal do innego mechanika, ale sprobuj najpierw wypiac mase od
    aku, zeby sobie tak chwilke postal, potem podlacz popnownie i na benzynce
    pobiegaj sobie chwile zeby sie nauczyla centralka. bedziesz wiedzial.

    sir

  • 3. Data: 2010-03-15 10:40:27
    Od: Onufry Zagloba <z...@g...com>

    On 13 Mar, 23:29, PiotrMDC <p...@g...com> wrote:
> [...]
    > ale dziwne to mi sie wydaje :/
    > czy jechac do gazownika, czy innego mechanika?? :)

    Możesz to zdiagnozować sam odłączając zasilanie od silnika wolnych
    obrotów. Jeśli to nie silniczek to obroty będą wyższe ale za to stałe.

    Onufry Zagloba