  • 1. Data: 2010-03-13 19:32:53
    Temat: [CROSS-POST] Mini za 30 000?
    Od: Koziołek <d...@x...pl>

    Przepraszam za cross posta, ale chciałem przy okazji napiętnować męskie
    fobie.

    Mój kolega ma problem. Otóż jego narzeczona miała wypadek samochodowy:
    skraszowała kompletnie auto i przy okazji straciła ponad połowę zębów.
    Kolega postanowił zatem, że naruszy swoje oszczędności i zasponsoruje jej
    implanty (siakieś sto dwadzieścia tysięcy złotych).
    Niestety laska gdy dowiedziała się, że koleś chce wybecalować taką kwotę na
    jej uzębienie postawiła się i powiedziała, że woli sztuczną szczękę - taką
    wyjmowaną - za piątkę, a za sto piętnaście tysięcy kupi sobie samochód -
    mini coopera.
    Problemem jest fakt, że kolega ma uraz z dzieciństwa. Jak był jeszcze
    malutki, jego ciocia trzymała taką kłapaczkę w słoiku. Pewnego dnia
    poprosiła chłopca, żeby poszedł do łazienki i przyniósł jej tę protezę.
    Niestety zamiast wziąć cały słoik, chciał wyjąć i zanieść jej samą
    zawartość. Wtedy zdarzył się wypadek: szczęka zacisnęła się i zraniła go w
    palec.
    Od tego czasu odczuwa on lęk przed wyjmowanym uzębieniem, do tego jest w
    100% przekonany, że nie pozwoli tak uzbrojonej kobiecie zrobić sobie
    lodzika, a to na pewno prędzej czy później skończy się "rozwodem".
    W związku z tym prosił o poradę: czy - jeśli by poszedł na kompromis i
    zasponsorował jej mostki osadzone na implantach (~dziewięćdziesiąt tysięcy),
    jest w stanie kupić mini w sensownym stanie? Na co należy zwrócić uwagę
    kupując takie autko za trzydzieści tysięcy?

    Z harcerskim pozdrowieniem,

    Koziołek

  • 2. Data: 2010-03-13 19:43:26
    Temat: Re: [CROSS-POST] Mini za 30 000?
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-13 19:32, Koziołek pisze:

    > Mój kolega ma problem.

    Niech rzuci babę i kupi sobie BMW za 120 tys. Szybciej znajdzie kobietę
    z kompletnym uzębieniem, niż mu się wydaje...

    I po problemie.

  • 3. Data: 2010-03-13 19:48:57
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > lodzika, a to na pewno prędzej czy później skończy się "rozwodem".
    > W związku z tym prosił o poradę: czy - jeśli by poszedł na kompromis

    Możliwy jest inny kompromis. Laska może wyjmować szczękę na czas
    robienia loda.

    MD

  • 4. Data: 2010-03-13 19:55:05
    Od: Jenka <y...@g...com>

    Koziołek <d...@x...pl>:

> [...]
    > postawiła się i powiedziała, że woli sztuczną szczękę - taką wyjmowaną -
    > za piątkę, a za sto piętnaście tysięcy kupi sobie samochód - mini

    Problem Twojego kolegi polega na tym, że jego narzeczona nie jest
    kobietą. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Jenka

    Statystyczny Polak mądry jest po szkodzie, martwi się po meczu.

  • 5. Data: 2010-03-13 19:57:39
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "Mario" napisał:

    > Możliwy jest inny kompromis. Laska może wyjmować szczękę na czas
    > robienia loda.

    Byle tylko stawiała szklankę poza zasięgiem kolegi.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 6. Data: 2010-03-13 20:00:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Filip KK pisze:

    > Niech rzuci babę i kupi sobie BMW za 120 tys. Szybciej znajdzie kobietę
    > z kompletnym uzębieniem, niż mu się wydaje...
    > I po problemie.

    Znaczy sie gustujesz w blacharach?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 7. Data: 2010-03-13 20:22:52
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Koziołek" <d...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyjmowaną - za piątkę, a za sto piętnaście tysięcy kupi sobie samochód -

    Zęby za piątkę,
    Reszta za stówę.
    http://api.ning.com/files/bW0iyJGsqygjHkhQ3cCp1bVRgl
    SathppcPps9iLhqlSF0xWAmHNdvQSPhZ-deZI0Dltp3vO56MIGA6
    0fWgI5a7hJfFG0bv*z/toothless_freak_show.jpg
    Za 15 - jakieś Tico czy inna Felicia

  • 8. Data: 2010-03-13 22:21:46
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Koziołek" <d...@x...pl> napisał w wiadomości

    > Kolega postanowił zatem, że naruszy swoje oszczędności i zasponsoruje jej
    > implanty (siakieś sto dwadzieścia tysięcy złotych).

    Chyba takie raperskie ze zlota i diamentami...
    32 x 1800 no zaokragle do 2000 za szt daje 64000 - i tak nie wstawia sie
    wszystkich.
    Ewentualnie jego kobieta to jakis mutant i ma wiecej zebow :)

    --
    Picasso

  • 9. Data: 2010-03-14 03:25:49
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    DoQ pisze:

    > Znaczy sie gustujesz w blacharach?

    Dziwi Cię to? Przecież ten drech uprzednio powoził najbardziej
    lachonossącym Golfem.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 10. Data: 2010-03-14 08:44:19
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sat, 13 Mar 2010 19:32:53 +0100, Koziołek napisał(a):

    > Niestety zamiast wziąć cały słoik, chciał wyjąć i zanieść jej samą
    > zawartość. Wtedy zdarzył się wypadek: szczęka zacisnęła się i zraniła go w
    > palec.

    Jak możliwe że szczęka się zacisnełą ? Chyba nie chcesz powiedzieć że dolna
    jest na stałe połączona z górną i jeszcze ma jakieś sprężyny.

    Wyobraźnia nie zna granic ;)