  • 1. Data: 2010-03-13 16:33:06
    Temat: Aparat zapłonowy(cena)
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Do Uno: Magneti-Marelli SE 101C nowy. Ile może kosztować, powiedzmy w
    serwisie? O 13-tej zamknęli sklep i nie zdążyłem zadzwonić.
    neelix

  • 2. Data: 2010-03-13 17:01:34
    Temat: Re: Aparat zapłonowy(cena)
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 13 Mar 2010 16:33:06 +0100, neelix wrote:
    >Do Uno: Magneti-Marelli SE 101C nowy. Ile może kosztować, powiedzmy w
    >serwisie?

    Ja tam mysle ze jak "aparat" to nie mniej niz 500zl.

    A w ogole jak tam aparat zaplonowy wyglada ?

    J.

  • 3. Data: 2010-03-13 17:34:56
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Ja tam mysle ze jak "aparat" to nie mniej niz 500zl.
    > A w ogole jak tam aparat zaplonowy wyglada ?

    Głęboko nie rozbierałem. Kopułka, palec, regulator podciśnieniowy, moduł
    zapłonowy. Kilka lat temu chcieli 1200zł.
    neelix

  • 4. Data: 2010-03-13 18:33:29
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 13 Mar 2010 17:34:56 +0100, neelix wrote:

    >Głęboko nie rozbierałem. Kopułka, palec, regulator podciśnieniowy, moduł
    >zapłonowy. Kilka lat temu chcieli 1200zł.

    I znow trzeba wymieniac ? Wloszczyzna :-)

    J.

  • 5. Data: 2010-03-14 12:35:11
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > I znow trzeba wymieniac ? Wloszczyzna :-)

    Nie znowu tylko dopiero. :-)
    neelix

  • 6. Data: 2010-03-15 14:58:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości
    > Nie znowu tylko dopiero. :-)

    W tym aucie po raz pierwszy, czy "kilka lat" to we fiacie "dopiero"
    ? :-)

    J.

  • 7. Data: 2010-03-15 19:03:01
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał
    > W tym aucie po raz pierwszy, czy "kilka lat" to we fiacie "dopiero" ? :-)

    Pierwsza wymiana. 400zł. Już mam. :-)
    neelix