  • 11. Data: 2010-02-16 15:51:02
    Temat: Re: format CLIP
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "wiwany" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:7c891178-b30e-46cb-9ed7-d439ca670c81@j31g2000yq
    a.googlegroups.com...

    > Nikogo nie cytowałem więc nie ma sygnaturek.

    Kpisz sobie czy o drogę pytasz? A to powyżej, co zacytowałeś,
    to co to jest?

    Piotr

  • 12. Data: 2010-02-16 16:55:35
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    1.Ludzie. Czytajcie uważniej. Nie cytowałem w poście z 15 lutego z
    godziny 12.36 tak jak nie cytuję w poście bieżącym.
    2.Niczego pod dywan nie zamiatam, przyznałem w poście z tego samego
    dnia, z godziny 13.41 , że edytowałem.
    3. Jak każdy zalogowany na grupie mam możliwość edycji i /lub
    usunięcia postu zanim ktoś na niego nie odpowie. Tak też uczyniłem,
    właśnie po to by nie powoływać do życia nowego wątku skoro jego
    tematyka jest już poruszana w innym. Z myślą o przejrzystości i o Was-
    innych użytkownikach. To normalna opcja na grupach googlowych.
    4. Nakręcacie bizantyjską aferę, bo zdublowany post wisiał na grupie
    całe dwie, może trzy minuty.
    5. Chyba zbyt wiele czasu poświęcacie na komisje hazardowe w TV, bo
    klimat wprowadzacie identyczny.

    Po prostu jakieś horrendum.
    Dowiedzą się zatem grupowicze w tym wątku czegoś o formacie clip, czy
    nie ?

    Dla jasności- temat niepodobającego się Wam mojego postu uważam za
    zamknięty.

  • 13. Data: 2010-02-17 00:16:45
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "wiwany" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    (...)
    > Dla jasności- temat niepodobającego się Wam mojego postu uważam za
    > zamknięty.

    Jak uważasz... ja zatem muszę zamknąć informację o tym, jak mój telefon
    pokazuje CLIP-a... Bo sprawdzenie wykonałem.
    Możesz nie wierzyć, ale naprawdę istotne jest pilnowanie się, aby nie
    było zbędnych powtórek. Wykasowałeś... a jednak byli tacy, co odebrali
    wszystko...

    Pozdro

    --
    Pająk chwat,
    wszystkich brat!

  • 14. Data: 2010-02-17 00:29:38
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    Użytkownik "Araneus Diadematus" <w...@c...pl> napisał w
    wiadomości news:4b7b356e$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > Możesz nie wierzyć, ale naprawdę istotne jest pilnowanie się, aby nie
    > było zbędnych powtórek. Wykasowałeś... a jednak byli tacy, co odebrali
    On wykasował tylko z archiwum Google a na serwerach news nadal są obecne
    wszystkie trzy wiadomości.
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 15. Data: 2010-02-17 00:50:14
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Mark" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
    > On wykasował tylko z archiwum Google a na serwerach news nadal są
    > obecne wszystkie trzy wiadomości.

    Oj... już nie dobijajmy. Wypadek był w sumie niewielki, nie ma potrzeby
    tak mocno tego ciągnąć...

    --
    Pająk chwat,
    wszystkich brat!